TDC og support
Fra : Leo Jensen

Dato : 08-04-04 08:31

Hej
Jeg kan kun bekræfte dig i, at TDCs support (eller rettere mangel på
samme) er under al kritik! Havde TDC så bare "hosted" et selvstændigt
sitecenter, men det er deres egen opfindelse, og de pådutter nærmest
kunderne at oprette en side. Så må de da også følge det op med adækvat
support, de har jo målrettet "tilbuddet" til alm. brugere og ikke som
dét kommercielle tiltag, det er blevet.
JEG søger også ny host, men det er ikke helt ligetil at overføre sin
sitecenter-side til anden vært. Man kan heller ikke implementere sit
eget domænenavn, har anskaffet et via Hostmaster.dk, men må ikke
"overskrive" det navn, sitecenter har givet.
Jeg kan kun se ren kommerciel interesse i at udbyde egne hjemmesider
til i forvejen betalende TDC-kunder, og så skulle de ærligt talt have
holdt sig fra det! Det næste bliver vel, at man også skal betale for
fx. at bruge webmail.
Jeg har hidtil "lagt alle mine æg" hos TDC, tlf., bredbånd m.m., men
min sympati for det multinationale selskab, det reelt er og
efterhånden også opfører sig som, gør, at jeg lige så stille, men
konsekvent, afvikler mine forretninger med TDC. Der er andre udbydere,
der er betydeligt mere servicemindede og ofte billigere, så hvorfor
blive hængende?
ljoe

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-04-04 08:57

Leo Jensen <leojensen@8K0SEjensen.mail.dk> (slet 8K0SE) skrev :

> [...]
>eget domænenavn, har anskaffet et via Hostmaster.dk, men må ikke
>"overskrive" det navn, sitecenter har givet.

Det er da ikke spor anderledes end, hvad andre internetudbydere
tilbyder sammen med en internetopkobling,

Sitecenter er jo beregnet til dem, der ikke ønsker selv at rode
med html og ønsker at lave en hjemmeside ud fra en skabelon.

En god løsning for dem, som ikke er interesseret i at lave
hjemmesider, men alligevel gerne vil have en.

Ønsker man en side, som man har fuld kontrol over, og som nemt
kan flyttes, så skal man vælge at bruge en homeserver.
--
Knud