Gode ideer udbedes
Fra : Kasper Larsen

Dato : 07-04-04 21:47

Jeg har et oversigtskort på www.sedenstrandby.dk over området, hver matrikel
har jeg lavet til et hotspot og nu ønsker jeg at forbinde hvert hotspot med
oplysninger om hvem der bor i det pågældende hus. Jeg har overvejet en
løsning med opslag i mySQL men savner erfaring i brug af databaser i
forbindelse med FrontPage. Er det muligt at lave en løsning hvor
oplysningene ligger i flade filer ?
Gode ideer, og gerne vejledende løsninger udbedes.

På forhånd tak

Kasper Bo Larsen

Fra : benny.dk

Dato : 08-04-04 14:03

Kasper Larsen wrote:

> [...]
> oplysningene ligger i flade filer ?
> Gode ideer, og gerne vejledende løsninger udbedes.

Har du husket at få folks tilladelse? Du må ikek komme med de
oplsyninger uden deres tilladelse.

/benny.dk

Fra : Kasper Larsen

Dato : 08-04-04 15:05

"benny.dk" <thomsen@IKKEbenny.dk> skrev i en meddelelse
> Kasper Larsen wrote:
>
> Har du husket at få folks tilladelse? Du må ikek komme med de
> oplsyninger uden deres tilladelse.

Jeg har tænkt mig at bruge allerede offientliggjorte oplysninger, fra Krak,
telefonbogen osv., så jeg regner ikke med at skulle indhente tilladelser.

Kasper