Erfaringer med Team Benns
Fra : Thomas

Dato : 07-04-04 19:44

Hej NG!

Jeg er på vej til at bestille en storbyferie med Team Benns, men inden jeg
bestiller vil jeg gerne lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer
med bureau'et?

Skriv venligst i Nyhedsgruppen, hvis i har kommentarer!

M.v.h Thomas

Fra : sailor99

Dato : 07-04-04 19:50

Mange års særdeles gode erfaringer.

Mvh
Georg

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 08-04-04 09:26

Jeg har et par gange rejst via My Planet / Venskabsforeningen (både
australsk-New Zeelandsk-Skandinavisk og Amerikansk-Canadisk-Skandinavisk)
hvor jeg mener, at det var Benn's rejser der var teknisk arrangør af
rejserne. Indholdet af rejseforholdene var hverken bedre eller dårligere end
andre bureauer, men alene dét, at det er My Planet der arrangerer gennem det
pågældende bureau, burde borge for en vis sikkerhed.
Mvh Niels Hejnfelt