upload webside tdc :-(
Fra : anders

Dato : 07-04-04 19:10

Hej
Jeg har lige lavet en lille hjemmeside i FP2000, skulle så have den uploaded
hos TDC, men det var ikke lige til, jeg oprettede en hjemmeside hos TDC men
da jeg ikke kunne uploade ringede jeg til tdc support, men de ville ikke
hjælpe da det var webspeed som er min udbyder jeg fik så tag i webspeed,
de sendte så en manual hvori jeg kunne læse hvordan jeg skulle gøre, der
stod at jeg ville modtage User ID pr. mail og ligeledes Password, men det
har jeg ikke modtaget, ringede igen hvorpå jeg fik et ID navn. Nu kunne jeg
uploade til ftp://home20-upload.inet.tele.dk men jeg kan ikke se min webside
i html, altså http://home20.inet.tele.dk/dinegen , jeg ringede så til
webspeed igen, supporteren kunne godt se der var noget galt men nu vil han
have 250,-kr for at fortælle hvad jeg skulle gøre, eller kunne jeg selv læse
mig til det på deres hjemmeside, det syntes jeg at have gjort uden noget
resultat, måske det var en ide at skifte udbyder???
hilsen anders

Fra : Fynbo

Dato : 08-04-04 19:18

"anders" <aol@oncablefjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig til det på deres hjemmeside, det syntes jeg at have gjort uden noget
> resultat, måske det var en ide at skifte udbyder???

Eller få et gratis domæne på www.frac.dk .
25 mb plads istedet for 5 mb hos SKOD TDC...

Fynbo

Fra : anders

Dato : 11-04-04 12:00

Hej og tak fynbo ( dk.edb.internet.webdesign.frontpage)

jeg prøvede straks dit svar og ganske rigtigt frac.dk optog straks min
hjemmeside og der var ingen problem med uploadningen se selv,
www.aol.frac.dk