Scrollbar problemer
Fra : Poul Abildgaard

Dato : 22-12-00 11:01

Hej

Jeg har lavet et program, der indlæser et index' billedfiler. Men når der er
for mange billeder til at de kan vises på et skærmbillede vil jeg gerne have
indsat en scrollbar, så jeg kan scrolle nedad for at se alle billederne.
Hvordan gør jeg det?
Jeg har forsøgt at indsætte et panel og vise billederne på det og så sætte
scrollbars på panelet, men det virker ikke. Ganske vist kommer der
scrollbars på, men panelet flytter sig ikke. Jg har også prøvet med
JScrollPane.setViewport (panel), mend et virker heller ikke.

Så altså: Hvordan skaber jeg en container, der kan vise mange billeder og
hvor man kan scrolle op og ned?

Tak for gode råd (og meget gerne en stump kode, for at anskuliggøre en mulig
løsning)

Mvh Poul