Hotspot fra TDC - !!!!!!
Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 07-04-04 10:39

Hejsa,

På mange statoil tankstationer kan man finde en lille folder hvor man kan
prøve 3 mdr. gratis hoptspot internet fra TDC.
Smart og billigt,

Men vær opmærksom på at når man har registreret sig er man kunde, og skal
SELV opsige sit abonnement, der i øvrigt er bundet i min. 3 mdr. ellers
fortsætter din gratis prøve med girokort hver månned.

Men selve ide'en er god nok.

og prisen er + moms.

Og ring ikke til helpdesk men mindre du har en rig onkel

------ fra www.tdc.dk/hotspot ------------
Priser
Produkt Pris
Abonnementet pr. mdr. uanset forbrug (flatrate). 199 kr.
Helpdesk (teknisk support) pr. opkald. 120 kr.

Priserne er ekskl. moms.

------ fra www.tdc.dk/hotspot ------------

--
mvh. Hans-Henrik Andresen
Telefon for en flad 20'er - www.telefin.dk

Fra : Peter T.

Dato : 07-04-04 12:21

Hans-Henrik Andresen wrote:

> Og ring ikke til helpdesk men mindre du har en rig onkel
>
> Helpdesk (teknisk support) pr. opkald. 120 kr.

LMAO!

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 07-04-04 17:59

On Wed, 7 Apr 2004 11:39:18 +0200, "Hans-Henrik Andresen"
<hha@REMOVE_unixhaj.dk> wrote:

> [...]
>SELV opsige sit abonnement, der i øvrigt er bundet i min. 3 mdr. ellers
>fortsætter din gratis prøve med girokort hver månned.

Har du prøvet at registrere dig, med folderen følger en kode du skal
ikke bruge andet, du skal ikke engang oplyse din mail adresse, så
hvordan skulle de kunne sende dig et giro kort.?

>Men selve ide'en er god nok.

Og det virker kanont, har et hotspot der hvor jeg arbejder.

> [...]
> Produkt Pris
> Abonnementet pr. mdr. uanset forbrug (flatrate). 199 kr.
> Helpdesk (teknisk support) pr. opkald. 120 kr.

Det må man jo så lade være med, men da jeg skulle på gik det som
smurt, det tog 10 sekunder at komme på, og så virkede det bare-

--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : Devast8or

Dato : 08-04-04 02:59

Nicolai L. Petersen wrote:

> Og det virker kanont, har et hotspot der hvor jeg arbejder.

Vil det sige at du kan bruge det hotspot som erstatning for at få lagt en
ADSL linie ind? Cool :)

Hvad med farten? Og har du adgang til alt eller er der lukket af for noget?

Devast8or

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 08-04-04 06:56

On Thu, 8 Apr 2004 03:58:51 +0200, "Devast8or"
<invalid@invalid.invalid> wrote:

>Vil det sige at du kan bruge det hotspot som erstatning for at få lagt en
>ADSL linie ind? Cool :)

Ja det er jo bare en 2mbit ADSL

>Hvad med farten? Og har du adgang til alt eller er der lukket af for noget?

Jeg har ikke fundet noget der er lukket for, og jeg kan hente med ca.
200kb/s
--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-04-04 22:52

Nicolai L. Petersen <nlp@inet.uni2.dk> wrote in

> Har du prøvet at registrere dig, med folderen følger en kode du skal
> ikke bruge andet, du skal ikke engang oplyse din mail adresse, så
> hvordan skulle de kunne sende dig et giro kort.?

Jeg tror han mener hvis ud opretter dig på hjemmesiden:

http://erhverv.tdc.dk/forms/sendinfo/?id=183

Der skal du nemlig opgive navn og adresse.

Mvh.
Flemming

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 09-04-04 13:38

On Thu, 8 Apr 2004 21:51:47 +0000 (UTC), Flemming Joensson
<flemming@fjerndette.joensson.org> wrote:

>Nicolai L. Petersen <nlp@inet.uni2.dk> wrote in

>Jeg tror han mener hvis ud opretter dig på hjemmesiden:
>
>http://erhverv.tdc.dk/forms/sendinfo/?id=183
>
>Der skal du nemlig opgive navn og adresse.

Ok men så er men vel selv uden om at man får en regning.
--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 12-04-04 16:07

I følge folderes skal man registrere sig, for kontoen virker kun i kort tid
hvis man ikke registrere sig.

/HHA

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 12-04-04 20:54

On Mon, 12 Apr 2004 17:07:18 +0200, "Hans-Henrik Andresen"
<hha@REMOVE_unixhaj.dk> wrote:

>I følge folderes skal man registrere sig, for kontoen virker kun i kort tid
>hvis man ikke registrere sig.

Ja en uges tid, så tag 20 foldere og du har 20 ugers gratis, ikk.
--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 12-04-04 21:00

De skal benyttes 1. gang senest slutningen af april svjh.

/HHA

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 12-04-04 22:06

On Mon, 12 Apr 2004 21:59:32 +0200, "Hans-Henrik Andresen"
<hha@REMOVE_unixhaj.dk> wrote:

>De skal benyttes 1. gang senest slutningen af april svjh.

Nope 30.06.04

--
Regards
Nicolai L. Petersen

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-04-04 10:10

"Hans-Henrik Andresen" <hha@REMOVE_unixhaj.dk> wrote in message
> ------ fra www.tdc.dk/hotspot ------------
> Priser
> Produkt Pris
> Abonnementet pr. mdr. uanset forbrug (flatrate). 199 kr.
> Helpdesk (teknisk support) pr. opkald. 120 kr.

Fra menupunktet jubilæumsgave:

Jubilæumsgave
TDC hylder i år de mennesker og den teknologi, der har skabt fremtiden. I
anledningen af at TDC har været på nettet i 150 år, vil vi gerne forære dig
en jubilæumsgave - prøv TDC Hotspot abonnement for 0 kr. de første 3
måneder.

hhmm, har været på nettet i 150 år, hmm, med hvilken opkobling, 2 dåser med
en stram snor imellem ? *S*

Kim

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-04-04 16:07

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.udskiftmedDK> wrote in message
> hhmm, har været på nettet i 150 år, hmm, med hvilken opkobling, 2 dåser
med
> en stram snor imellem ? *S*

En telegrafi-linje