Knas med telefonerne
Fra : Kevin Walsh

Dato : 07-04-04 07:42

Hej NG

Jeg har lige fået trådløst netværk fra Cybercity. Efter jeg har sat det til,
knaser alle telefonerne i hele huset, men kun når det er tændt. Oppe på mit
loft ligger der en fordelingsboks, hvor alle telefonstikkene i hele huset
går op til....er det der jeg skal sætte routeren.....
Med i pakken fra Cybercity er der også en lille splidtboks, skal
hovedledningen oppe på loftet sættes i den, og så over i
fordelingsboksen.....
Håber at der er nogle kloge hoveder her der kan hjælpe mig....

venlig hilsen Kevin

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 07-04-04 09:04

"Kevin Walsh" <kpw@vestamt.dk> skrev i en meddelelse
> Med i pakken fra Cybercity er der også en lille splidtboks, skal
> hovedledningen oppe på loftet sættes i den, og så over i
> fordelingsboksen.....

Ja, du skal fordele signalet fra centralen ved hjælp af splitteren. Det
skulle gerne være beskrevet i installationsvejledningen

Fra : Kevin Walsh

Dato : 07-04-04 09:59

> [...]
>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC

......Og det skal gøres fra hovedetledningen som kommer ind i huset oppe på
loftet....?

Fra : Johnny

Dato : 07-04-04 10:08

> .....Og det skal gøres fra hovedetledningen som kommer ind i huset oppe på
> loftet....?

Prøv dette link fra Cybercity:
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/spoergsmaal_og_svar/

Der er en vejledning i hvordan du skal sætte det hele op.

Johnny