E-Mail
webnoob 5265
Agent prioritet
Fra : Henning Lund

Dato : 06-04-04 20:56

I windows jobliste kan man sætte prioriteten ned for hvad Agent bruger
af ressourcer, kan det ikke laves på en anden måde så det er permanent
sat til lav prioritet?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hl@lite.dk

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-04-04 22:28

Henning Lund skrev:

> I windows jobliste kan man sætte prioriteten ned for hvad Agent bruger
> af ressourcer, kan det ikke laves på en anden måde så det er permanent
> sat til lav prioritet?

Start den med kommandoen: 'start /low x:\agent\agent.exe'. Put linjen
i en .bat-fil, og kør den hver gang du skal starte programmet.

--
_ ___ " Since, my friend, you have revealed
| |_/ _ | _( _ / \__ \_ be exposed before your peers. "
|___\___|_| /___) /___(_) - Pink Floyd (The Trial)

Fra : Henning Lund

Dato : 06-04-04 22:55

Lars Stokholm skrev:

> Start den med kommandoen: 'start /low x:\agent\agent.exe'.

Tak for svaret, det kan jeg finde ud af, og dog. Jeg har 2 agenter, skal
kommandoen så ikke på en eller anden måde pege mod den af agenterne jeg
vil starte op, eller er det ligemeget?

> Put linjen
> i en .bat-fil, og kør den hver gang du skal starte programmet.

Av den var værre, hvordan laver jeg det?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-04-04 23:22

Henning Lund skrev:

> Tak for svaret, det kan jeg finde ud af, og dog. Jeg har 2 agenter,
> skal kommandoen så ikke på en eller anden måde pege mod den af
> agenterne jeg vil starte op, eller er det ligemeget?

Jo den skal.

Har du dem installeret hver for sig? I så fald, er det bare at lave
to .bat-filer, som peger på hver sin agent.exe. Altså to .bat-filer,
den ene indeholdende:

start /low x:\agent_1\agent.exe

....den anden:

start /low x:\agent_2\agent.exe

Da jeg brugte Agent havde jeg kun én installation (altså jeg brugte
den samme agent.exe, uanset hvilken nyhedsserver jeg var på). Jeg
havde så bare en Data-mappe for hver nyhedsserver. Hvis du gør det
på den måde, så skal de to .bat-filer indeholde:

start /low x:\agent\agent.exe y:\agent_data_1\agent.ini

....henholdsvis:

start /low x:\agent\agent.exe y:\agent_data_2\agent.ini

Fra : Henning Lund

Dato : 07-04-04 06:33

Lars Stokholm skrev:

> Jo den skal.

Ok men nu er det sådan at jeg ikke er med på hvordan man laver en bat
fil.

Fra : Henning Lund

Dato : 07-04-04 06:44

Henning Lund skrev:

> Ok men nu er det sådan at jeg ikke er med på hvordan man laver en bat
> fil.

Nå for pokker, den er fikset via notepad. Jeg takker for hjælpen Lars.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-04-04 09:01

Henning Lund skrev:

> [...]

Ahh, det forstod jeg slet ikke. :)

> Nå for pokker, den er fikset via notepad.

Okay.

> Jeg takker for hjælpen Lars.

Velbekomme.