Andet multimedie
bentjuul 3670
Virksomheder som benytter sig af Lightwave~
Fra : Zafar Iqbal

Dato : 05-04-04 12:27

Hejsa,

Håber ikke det er helt ved siden af at skrive herinde:

Jeg skal have fundet mig et arbejde, og er i den forbindelse ved at
undersøger hvor man bruger Lightwave 3D.

Nogen som kan bidrage med noget hjælp?

Mvh,

--

- Zafar Iqbal
www.digital-ray.dk

Fra : Studio Smalbro

Dato : 06-04-04 08:33

Legos udviklingsafdeling i Billund kunne være en mulighed. Jeg har tilbragt
nogle år der og dengang var de meget iinteresseret i 3d modelling mm.

Kh
Bjørn

Fra : Zafar Iqbal

Dato : 06-04-04 14:50

"Studio Smalbro" <studio@NOSPAMNOsmalbro.dk> wrote in message
> Legos udviklingsafdeling i Billund kunne være en mulighed. Jeg har
tilbragt
> nogle år der og dengang var de meget iinteresseret i 3d modelling mm.

Hej Bjørn,

LEGO bruger Soldiworks - men selvom de benyttede sig af Lightwave 3D, er de
ikke det sted jeg ville arbejde.

Har været inde hos dem som freelancer over en kort periode. Selve koncernen
er fed,
men det er byen desvære ikke.

--

- Zafar Iqbal