Nyt håndsæt til trådløs Ericcson
Fra : Anders H.

Dato : 05-04-04 11:33

Hej,

Jeg har en 3 år gammel Ericcson DT260 trådløs telefon med telefonsvarer.
Den er på det seneste begyndt at generere støj mens man snakker.
Støjen kommer og går, og under nogle opkald er der overhovedet ikke
noget. Beskeder indtalt på telefonsvaren er uden støj. Jeg går ud fra,
at dette problem kan kureres ved at købe et nyt håndsæt.

Nu laves dette Ericsson håndsæt desværre ikke mere, og jeg tænkte derfor
på om jeg bare kan købe et Siemens DECT/GAP håndsæt og bruge istedet
for, som eneste håndsæt?

På forhånd tak,
Anders

Fra : Per Olsen

Dato : 05-04-04 18:53

Jeg gar også sådan en (som i øvrigt er ved at dø oxo) ... jeg har prøvet
samme nummer med en BeoCom 6000 og det virker kun lidt. Man kan ringe op og
modtage opkald, men en del virker ikke. Du kan fx. ikke komme ind i menuerne
til basestationen.

- Per

Fra : Mr. Nobody

Dato : 05-04-04 22:40

Nu din telefon er gået i stykker har jeg den her du kan købe billig vis det
var noget.http://home.worldonline.dk/bba/cordless/xenia-p.htm

Hilsen jesper
Mr.Nobody
www.wanted-more.dk
www.wanted-more.dk/udlejning

Fra : Olle O

Dato : 06-04-04 13:42

Hej,

Du kan naturligvis kun anvende implementerede funktioner der er
GAP-kompatible.

Venlig hilsen
Olle

Fra : Leo Havmøller

Dato : 06-04-04 06:21

> [...]
> noget. Beskeder indtalt på telefonsvaren er uden støj. Jeg går ud fra,
> at dette problem kan kureres ved at købe et nyt håndsæt.

Beskeder på telefonsvareren kommer jo fra basen, dvs. forbindelsen mellem
base og håndsæt er OK.
Har du prøvet med en anden telefon i stikket, altså er du sikker på at det
faktisk er Ericssonen der hara problemet?

Leo Havmøller.

Fra : Anders H.

Dato : 06-04-04 12:09

Leo Havmøller wrote:

> Beskeder på telefonsvareren kommer jo fra basen, dvs. forbindelsen mellem
> base og håndsæt er OK.
Nej, jeg aflytter beskederne på basen. De kan også aflyttes via
håndsættet, men denne metode benytter jeg ikke.

> Har du prøvet med en anden telefon i stikket, altså er du sikker på at det
> faktisk er Ericssonen der hara problemet?

Ja, jeg har prøvet med en anden telefon og her er der ingen problemer.
Desuden er lyden der også, når jeg kommunikerer mellem basen og håndsættet.

- Anders