Muskel omkring øjet, slap.
Fra : Michael Krogh-Peters~

Dato : 27-04-01 21:12

Jeg har det problem at mit ene øje er faldet lidt sammen. Hvad kan det
skyldes? Det har stået på et godt stykke tid, men jeg har troet at det
var noget midlertidigt.

Fra : Michael Krogh-Peters~

Dato : 29-04-01 18:26

On Fri, 27 Apr 2001 22:12:08 +0200, Michael Krogh-Petersen
<ajorge13@students.aabc.dk> wrote:

>Jeg har det problem at mit ene øje er faldet lidt sammen. Hvad kan det
>skyldes? Det har stået på et godt stykke tid, men jeg har troet at det
>var noget midlertidigt.

Jeg kan uddybe. Hvis jeg trækker min nederste øjenlåg ned, er der en
del mere at trække i, end i det højre øje. Det venstre er altså
ligesom faldet sammen. Hvad kan man gøre. Det gør nemlig også at min
syn er blevet dårligere, mere utydeligt.

Fra : Michael Krogh-Peters~

Dato : 29-04-01 18:34

On Sun, 29 Apr 2001 19:25:31 +0200, Michael Krogh-Petersen
> [...]

>ligesom faldet sammen. Hvad kan man gøre. Det gør nemlig også at min
>syn er blevet dårligere, mere utydeligt.

Hmm, jeg snakker lidt med mig selv, men faktisk kunne det godt ligne
at der er en pose, eller blæne eller et eller andet i det øjenlåg, kan
det passe, og nogen kloge hoveder, der ved hvad der er galt.

Fra : Den kloge mand

Dato : 04-05-01 12:30

Du skal absolut passe på når du klemmer øjet sammen - for så åbner
ringmusklen i endetarmen sig. Og dermed kommer du til at "vinde" utilsigtet.
Rådet er at klemme den nederste ringmuskel sammen og derefter træne dit øje
op med små blinkende øvelser. Men husk! Dit øje skal bruges og må ikke
hvile.

Den kloge mand

Michael Krogh-Petersen <ajorge13@students.aabc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bhjoetorjub2o55ms1bo6pvmol56t3o41g@4ax.com...