Shaw Brothers
Fra : Jesper

Dato : 04-04-04 18:08

har lige fået et par SB ting fra HK: "The Flying Guillotine" og
"Intimate Confessions of a Chinese Courtisan"

Begge er udmærkede film, Flying Guillotine har en flot historie og
udmærkede SPFX og glimrende brug af locations men dens martial arts
scener er ret sjuskede lavet.

Intimate Confessions.. blanding af lesbisk sex og martial arts har jeg
ikke rigtigt set før, absolut en fornøjelig film! Og så er begge DVD'er
på kinesisk med engelske undertekster, absolut en fordel da SB
eftersynkroniseringerne er rærelige.

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : J

Dato : 04-04-04 18:13

"Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i en meddelelse

> The trouble with the global village are all the
> global village idiots. - Paul Ginsparg.

"The trouble IS", ikke "The trouble ARE"

Jonas

Fra : Jesper

Dato : 04-04-04 18:40

J <albuerum@hotmailminusspam.com> wrote:

> "Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i en meddelelse

> "The trouble IS", ikke "The trouble ARE"
>
> Jonas

Det er et citat taget "as is" , jeg retter ikke på citater, da de så
ikke længere er citater.

Shania Twain synger "That don't impress me much" og jeg kunne ikke
drømme om at rette på hendes gramatiske fejl!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : J

Dato : 04-04-04 19:10

Fra : J

Dato : 04-04-04 19:14

"J" <albuerum@hotmailminusspam.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i en meddelelse

Hvad fa'en skete der lige der? Jeg trykkede vist "send" lidt for tidligt!

Jer er principielt enig i din holdning til citater, jeg har bare svært ved
at tro at Ginsparg er blevet citeret rigtigt. Har du det fra hestens egen
mund eller fra et eller andet mellemled?

Der er meget jeg ikke kunne drømme om at rette ved Shania Twain

Jonas

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 05-04-04 12:05

> [...]
> ikke rigtigt set før, absolut en fornøjelig film! Og så er begge DVD'er
> på kinesisk med engelske undertekster, absolut en fordel da SB

Den står på listen over SB film jeg skal have bestilt. Er selv nybegynder i
interesse for Martial Arts film. Men har fundet ud af at SB er rigtig
interessant. Indtil videre ejer jeg dog kun:
The 36'th Chamber of Shaolin (Rigtig god)
The 12 Gold Medallion (også ganske underholdende)
The Eight Diagram Pole Fighter (har ikke fået set den endnu)

Men jeg ville da gerne have anbefalet andre SB film, så skyd løs, hvilke bør
man eje.

Mvh. Brian

Fra : Jesper

Dato : 05-04-04 15:51

Brian, Rikke & Kristian <brauner@mail1.stofanet.dkREMOVETHIS> wrote:

> [...]
> The 12 Gold Medallion (også ganske underholdende)
> The Eight Diagram Pole Fighter (har ikke fået set den endnu)

Eight Diagram... er fremragende, har desværre kun en eftersynkroniseret
cropped videokopi.

> Men jeg ville da gerne have anbefalet andre SB film, så skyd løs, hvilke bør
> man eje.
>
> Mvh. Brian

Shaolin Challenges Ninja
Seven Man Army
Shaolin Temple
Legend of the 7 Golden Vampires
Executioners From Shaolin
Mad Monkey Kung Fu
The Legendary Weapons of Kung Fu AKA The Legendary Weapons of Kung Fu

Ikke SB film:

Beach of the Wargods
global village idiots. - Paul Ginsparg.