Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ti4200 kan ikke køre CMR4 ?
Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 20:26

Hey alle..

Jeg har STORE problemer med CMR4 (Colin McRay Rally 4)

Det hakker grusomt .. faktiskt mere i lav settings en i høj settings ?? hva
kan der være galt ?
jeg har taget nyeste driver fra nvidia (spiller reklamere enda med nvidia
logo så det skulle da køre uden problemer)
mit kort er et ti4200 m. 128mb ram det skulle vel nok kunne klare det. Jeg
har INGEN problemer med UT 2004 !

Nogle som kan hjælpe mig ?

Fra : ara

Dato : 12-04-04 12:45

"" skrev d. 03-04-04 20:26 dette indlæg :
> [...]
> har INGEN problemer med UT 2004 !
>
> Nogle som kan hjælpe mig ?
> Jeg har også et 4200ti grafikkort, og havde også problemer med
cmr04.
Den hakkede også meget i spillet. Jeg fandt ud af at det var et
logitech rat jeg havde instaleret det var galt med (driveren til
rattet), men det er jo ikke sikkert du lige har et rat også.
driveren jeg har fra nvidia er ikke den helt nye, men den der er fra
feb.2004. Prøv evt. at afinstalere den nye og læg den ind fra feb.
Håber det måske kan hjælpe dig.

mvh
allan

http://www.kandu.dk/