Flyvende objekt?
Fra : Henning Rasmussen

Dato : 03-04-04 20:03

Hej.

Jeg er ved at lave en hjemmeside i FP 2002 (ikke uplouded endnu) med
rammer. I venstre ramme har jeg 15 links, som kun er tekst 8 pkt.. Med
Dynamisk HTML-effekter har jeg formateret dem til 10pkt. fed når musen
føres hen over. Det virker fint, undtagen med en i midten. Når musen
kommer over den,skifter den godt nok, men flyver et par linier ned, og
når man følger efter med musen, flyver den tilbage og gendannes. Det gør
det meget svært at fange den og få linket til at virke. Jeg har prøvet
alt hvad jeg kan finde på, lavet den og det hele om flere gange, men
uden at det hjælper en dyt. Er der nogen, der har et forslag til
løsning, vil jeg være meget taknemlig?

--
Henning
Hotmail-adressen er kun til spam/junkmail

Fra : Lars Raaby

Dato : 03-04-04 20:47

Henning Rasmussen skrev bl.a.:
> [...]
> flere gange, men uden at det hjælper en dyt. Er der nogen, der
> har et forslag til løsning, vil jeg være meget taknemlig?

opload din hjemmeside. Alt andet bliver gæt.
Mit gæt er fordi at navnet er for langt til at stå på en linie
når teksten bliver større.
Du kan også gå i seng og kikke på det i morgen tidlig med friske
øjne så finder du sikkert din fejl. *G*

/Lars
--
Min kone synes jeg er alt for nysgerrig - Eller det er i hvert
fald hvad hun skriver i sin dagbog.

Fra : Henning Rasmussen

Dato : 04-04-04 21:03

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.indvalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> når teksten bliver større.
> Du kan også gå i seng og kikke på det i morgen tidlig med friske

Det sidste har du ret i. Der går et par uger eller 3 inden den kan
uploades, men jeg har ihvert fald fundet en nogenlunde løsning, selv om
jeg stadig synes, det er noget underligt. Det mystiske ord er:
Resultatliste, det står lige under ordet: Træningssejlads. Selv om det
første er indrykket 2 mellemrum er det sidste længere med Ariel. Men
hvis jeg fjerner e'et er der intet problem. Men da siden er til en
forening med godt 500 medlemmer vil jeg nødig have stavefejl så
åbenlyst. Men jeg har klaret det ved at ændre tegnafstanden til smal.
det virker også og ses ikke så meget. Måske skulle jeg sove på det igen
og prøve med en anden font.
Men tak for interessen.