Newsrover
Fra : Per

Dato : 03-04-04 15:52

Hej.
Et lille spørgsmål til de kloge:
Hvordan kan det være at når jeg henter inlæg fra TDC' nyhedsserver med OE
får jeg hentet mange flere indlæg end hvis jeg henter med Newsrover?
Det er ligesom at Newsrover sorterer nogle indlæg fra.

Skal lige nævnes at det er binære indlæg jeg taler om.

Per

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-04-04 19:56

"Per" <duerikke@junkmail.com> skrev :

>Hvordan kan det være at når jeg henter inlæg fra TDC' nyhedsserver med OE
>får jeg hentet mange flere indlæg end hvis jeg henter med Newsrover?

Er det ikke fordi Newsrover samler de (fleste) splittede
meddelelser?

Så vil du jo se et færre antal indlæg.
--
Knud

Fra : Per

Dato : 04-04-04 17:04

> Er det ikke fordi Newsrover samler de (fleste) splittede
> meddelelser?
>
> Så vil du jo se et færre antal indlæg.
> --
> Knud

Ja det er rigtigt,men der er nogle indlæg der slet ikke bliver hentet

Per