GLÆDER mig:
Fra : Andrew

Dato : 03-04-04 13:48

Hejsa

Jeg glæder mig sgu:

http://www.imdb.com/title/tt0338013/

Nogen der har set den?

Mvh Anders

Fra : Koeffe

Dato : 03-04-04 14:14

"Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:406eb28d$0$249$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hejsa
>
> Jeg glæder mig sgu:
>
> http://www.imdb.com/title/tt0338013/
>
> Nogen der har set den?

Nææh, men jeg har også lige selv opdaget den for leden dag. Normalt så er
jeg varsom med Jim Carrey film, da mange af dem er skuffende. Men denne her
film er ifølge IMDB den bedste i år 2004 indtil videre:
http://us.imdb.com/Sections/Years/2004/average-vote

--
Koeffe

Fra : J

Dato : 03-04-04 14:46

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
her
> film er ifølge IMDB den bedste i år 2004 indtil videre:

Jeg downloadede traileren i starten af november, og den ser virkelig god ud!
Jeg er ikke Jim Carrey's største fan, men den her skal jeg i hvert fald se.
Og så er det altid sjovt at høre hvilken popsang de har valgt til traileren.
I "Evolution" var det "Play that Funky Music Wide Boy" med Wild Cherry, i
"Bruce Almighty" var det "The Power" med Snap og i "Eternal Sunshine..." er
det "Mr. Blue Sky" med ELO. Altsammen plader i min samling... sig mig, er
jeg ved at blive hip?

Jonas