Fedtmule DVD
Fra : Peter Heide

Dato : 01-04-04 22:51

Har fået denne hér Disney 2 X DVD med Goofy.

Der er noget med 48 forskellige Fedtmule tegnefilm.

Gider simpelthen ikke at glo alle de film igennem. Er
der nogen i denne gruppe der kan fortælle mig hvilke
der er bedst ?

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 02-04-04 00:58

Du er ikke ægte fan af tegnefilm, hvis du ikke ser dem alle igennem!
Hvad hedder udgivelsen i øvrigt (lyder fed) og hvor har du købt den? Og
vigtigst af alt: Har den original engelsk tale???

Fra : Morten DH

Dato : 02-04-04 08:57

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> skrev i en meddelelse
> Du er ikke ægte fan af tegnefilm, hvis du ikke ser dem alle igennem!
> Hvad hedder udgivelsen i øvrigt (lyder fed) og hvor har du købt den? Og
> vigtigst af alt: Har den original engelsk tale???

Den hedder Complete Goofy og er en del af de samlebokse der udgives under
"Walt Disney Treasures" labelen... Det er en fantastisk udgivelse (som alle
i serien) - og selvfølgelig med original tale

WDT serien kommer i 3. bølge her i maj måned (i region 1), her får vi bl.a.
mere Mickey, War cartoons, Tomorrowland og den jeg bare ikke kan vente på:
Complete Donald Duck
De er alle udgivet i aluminium æsker, individuelt nummereret og den er "kun"
lavet 150.000 eksemplarer af hver - og de fleste er stort set umulige at
opdrive... men så vidt jeg ved blir de nu også udgivet her i landet, dog
uden aluminium æskerne... endelig kan man også købe dem alle samlet i en
skattekiste. Se fx her:
http://www.laserdisken.com/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=walt+disney+treasures

Er man fan af Disneys korte tegnefilm er det her den hellige gral

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 04-04-04 18:27

scripsit "Morten DH" i en meddelelse news:406d1cd4$0

http://www.laserdisken.com/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=walt+disney+treasu
res

> Er man fan af Disneys korte tegnefilm er det her den hellige gral

Jaeh, med mindre man kunne få nalderne i Fedtmule og Sorteper-serien, der
blev vist i den ugentlige disney-snask på DR1. Oh Gud, det ville være
guuudeskønt!
--
vh ¸.·´¯)

Fra : Martin Helbo

Dato : 02-04-04 14:40

> [...]
> Hvad hedder udgivelsen i øvrigt (lyder fed) og hvor har du købt den? Og
> vigtigst af alt: Har den original engelsk tale???

Enig!
Har selv den omtalte Goofy boks, selvfølgelig i aluminium cover, og har set
den adskillige gange, Goofy er min favorit Disneyfigur!

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Malene Hald

Dato : 07-04-04 21:23

Du skal se dem ALLE sammen! Alle har jo deres personlige favoritter - jeg
kan vildt godt lide Fedtmule og Wilbur, mens min kæreste sværger til
sports-episoderne

Malene

Fra : Brian Nielsen

Dato : 07-04-04 23:14

Hvis man bare tager et par episoder af gangen, så er det ingen
sag at komme igennem alle episoderne, selvom det ser uoverskueligt ud.

/Brian