Fejl i Delphi
Fra : Harald

Dato : 01-04-04 21:51

Hej

Jeg bruger Delphi 7 proff. og Windows XP

En gang i mellem får jeg følgende fejl under opstart af delphi mens logo
vinduet ses:
"Access violation at address 0082558C in module 'vcl70.bpl'. Read of address
00000178.

Jeg kan så trykke på OK og får så med det samme fejlen:
"Error reading EditWindow.Icon.Data: Vinduet har ikke rullepaneler."

For det meste kan jeg så lukke delphi og starte den op igen hvor der så
ingen fejl kommer, andre gange skal jeg genstarte windows før fejlen
forsvinder.

Nogle ideer?

Mvh
HK

Fra : Ingolf

Dato : 04-04-04 11:04

"Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> wrote in message
> [...]
>
> For det meste kan jeg så lukke delphi og starte den op igen hvor der så
> ingen fejl kommer, andre gange skal jeg genstarte windows før fejlen

WinXp... med Sp1?

Fra : Harald

Dato : 04-04-04 12:09

"Ingolf" <dont_spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> "Harald" <news10@-REMOVE-THIS-kroning.dk> wrote in message

> address

> WinXp... med Sp1?

Ja, jeg bruger windows update så alle opdateringer er med.

/HK