Google-Gmail og 1Gb mailbox, må være april~
Fra : Muldeberg

Dato : 01-04-04 19:30

Tja hvis det bare var sandt:
Iflg TV2 skulle Google angiveligvis leje med tanken om at
begynde at tilbyde såkaldt Gmail, en webmail med 1Gb mailbox, gid det var
så sandt.
http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=577033
www.gmail.com
Den dufter lidt krydret af aprilsnar fra både TV2 og Google´s side af.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Jesper Krogh

Dato : 01-04-04 19:37

I dk.edb.internet.udbydere, skrev Muldeberg:
> [...]
> www.gmail.com
> Den dufter lidt krydret af aprilsnar fra både TV2 og Google´s side af.

Eller også er TV2 bare hoppet på den. Men det finder vi jo ud af i
morgen.

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Jabber - Det eneste instant messaging system der sikrer DIT privatliv.

Fra : Carl Drud

Dato : 01-04-04 20:08

On Thu, 01 Apr 2004 12:30:06 -0600, Muldeberg wrote:

> Den dufter lidt krydret af aprilsnar fra både TV2 og Google´s side af.

Hvad med den her

http://www.google.com/jobs/lunar_job.html

Carl

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 01-04-04 22:36

"Muldeberg" <nothing@here.com> wrote in message

> Den dufter lidt krydret af aprilsnar fra både TV2 og Google´s side af.

Ofir har den også som nyhed.... Dr har dog fundet på en lidt bedre en:

http://www.dr.dk/3dr/

Fra : Allan Joergensen

Dato : 02-04-04 07:16

Mikkel Gottlieb <mikkel@energuitar.dk> wrote:

> Ofir har den også som nyhed.... Dr har dog fundet på en lidt bedre en:

Rygterne vil vide at der ikke er tale en and.

--
Allan Joergensen

"It's all part of my diabolical plan!" -- Joel Robinson

Fra : Muldeberg

Dato : 02-04-04 12:31

Allan Joergensen <allan@nowhere.dk> wrote in

> Rygterne vil vide at der ikke er tale en and.

Synnes bare at 1Gb mailbox lydder monstermæssigt overdrevet, specielt
når man hører om det 1 April

Fra : Christian Joergensen

Dato : 02-04-04 20:15

On Fri, 02 Apr 2004 05:31:07 -0600, Muldeberg wrote:

> Synnes bare at 1Gb mailbox lydder monstermæssigt overdrevet, specielt
> når man hører om det 1 April

Når man tænker på at diverse sites melder om at omtrent 50% af al mail
er spam. En spam kendetegnes i mange tilfælde som en masseudsendelse uden
personlige karakteristikker.

Der kan der ikke ligge det store besvær i at sammensætte en
hash-værdi der beskriver den pågældende email og gemme den en gang for
alle og så sparer man lige pludselig en hel del. Det samme gør sig
gældende for helt legitime postlister.

Noget helt andet er, at det nok er langt fra alle der bruger nær så
meget plads som en hel gigabyte. Personlig bruger jeg (og jeg synes selv
jeg har meget mail-rod liggende) 450 MB.

--
Christian Jørgensen | In order to understand recursion
http://www.razor.dk | one must understand recursion.

Fra : Allan Joergensen

Dato : 02-04-04 20:34

Christian Joergensen <mail@phpguru.dk> wrote:

> Noget helt andet er, at det nok er langt fra alle der bruger nær så
> meget plads som en hel gigabyte. Personlig bruger jeg (og jeg synes selv
> jeg har meget mail-rod liggende) 450 MB.

Enig.

$ du -sh Maildir
652M Maildir

Der ligger masser af mailinglister og mails tilbage fra '97

Allan Joergensen

"Originality is mostly hiding your sources." -- Mark Rein*Hagen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-04-04 21:13

On Fri, 2 Apr 2004 19:34:26 +0000 (UTC), Allan Joergensen
<allan@nowhere.dk> wrote:

>Enig.
>
>$ du -sh Maildir
>652M Maildir
>
>Der ligger masser af mailinglister og mails tilbage fra '97

Jeg bruger så 383 Mb på backup af alle mine mails .
Flemming Jacobsen

Fra : Peter Larsen

Dato : 03-04-04 08:52

Thunderbird [7100] wrote:

> Jeg bruger så 383 Mb på backup af alle mine mails .
du -sh Mail
755M Mail

og jeg sletter alt der er over et år gammel....

--
regards, Peter Larsen

Fra : Peter Mogensen

Dato : 02-04-04 17:18

Mikkel Gottlieb wrote:
> Ofir har den også som nyhed.... Dr har dog fundet på en lidt bedre en:
>
> http://www.dr.dk/3dr/

DR2 havde ellers den bedste aprilnar i lang tid. Et fransk
dokumentar-program, der bruge ufattelig lang tid på at fortælle om
månekapløbet og månelandingen for til sidst at bilde folk in at det var
rigtigt at månelandingen var optaget i Hollywood. De have endda fået
Henry Kissinger og Donald Rumsfeld, der var rådgivere for Nixon og en
masse andre til at være med.

Peter

Fra : Jasko

Dato : 03-04-04 23:10

> [...]
> rigtigt at månelandingen var optaget i Hollywood. De have endda fået
> Henry Kissinger og Donald Rumsfeld, der var rådgivere for Nixon og en

Det var nu ingen aprilsnar. Det var fuldt alvor. Den udsendelse har været
vist før.

Fra : Brian Høy

Dato : 04-04-04 00:35

"Jasko" <Jasko@REMOVEmailme.dk> wrote in message

> Det var nu ingen aprilsnar. Det var fuldt alvor. Den udsendelse har været
> vist før.

Kommer så an på hvor du mener at alvoren kommer ind. Hvis du mener for at
vise hvordan man kan manipulere med folk, har du ret (hvis man lige hænger
på længe nok til at se bloopers i slutningen )

Fra : Henrik Larsson

Dato : 04-04-04 08:57

> Det var nu ingen aprilsnar. Det var fuldt alvor.

Yeah right... Du fik vist aldrig set slutningen

Mvh Henrik

Fra : Jasko

Dato : 04-04-04 14:26

"Henrik Larsson" <usenet@1.spambox.dk> wrote in message

> Yeah right... Du fik vist aldrig set slutningen

Øh . Nææææ.
Det har du da vist ret i. Jeg blev vist søvnig. Må have sovet.
Jeg kunne bare huske at være blevet fortalt om det før , af en der havde set
sådan en udsendelse , som der troede på det.
Udvid lige min horisont lidt så.
Hvad var slutningen så?

Fra : Henrik Larsson

Dato : 05-04-04 09:53

> Udvid lige min horisont lidt så.
> Hvad var slutningen så?

De viste diverse bloopers. Primært hvor folk begyndte at grine af det de
sagde, men også folk der "glemte" hvad de skulle sige, og som så lige skulle
kigge i deres manuskript

Men du har da ret i at FOX har lavet en dokumentar der hedder "Conspiracy
Theory: Did we land on the moon?", som har været vist dansk tv. Men der
kommer du ikke i nærheden af en indrømmelse fra NASA.

Mvh Henrik

Fra : iddqd

Dato : 02-04-04 09:22

Muldeberg wrote:

> [...]
> www.gmail.com
> Den dufter lidt krydret af aprilsnar fra både TV2 og Google´s side af.

http://www.nytimes.com/2004/03/31/technology/31CND-GOOGLE.html

Jeg tror den er god nok, ihvertfald så er nedenstående fra 31/3

http://www.nytimes.com/2004/03/31/technology/31CND-GOOGLE.html

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.