TV3 reklamesang for dem selv
Fra : Ditte Hansen

Dato : 01-04-04 12:08

Hej

Jeg er blevet lidt vild med TV3's egen reklamesang, hvor de viser klip for
mange af deres programmer.

Sådan som jeg høre den, så er det noget There is stuff for a hero..... Ordet
Hero kommer flere gange i sange.

Hvis jeg her hørt helt forkert, så send en hilsen til min høreapparats
leverandør.

Hilsen Ditte

Fra : Rune Jensen

Dato : 01-04-04 12:25

Ditte Hansen wrote:
> [...]
> Hero kommer flere gange i sange.
>
> Hvis jeg her hørt helt forkert, så send en hilsen til min høreapparats

Det er ikke sangen Hero med Chad Kroeger?
Jeg har ikke set reklamen, skal lige siges

Rune Jensen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-04-04 13:05

On Thu, 1 Apr 2004 13:08:12 +0200, "Ditte Hansen" <ditte--@bog.dk>
wrote:

> [...]
>Hero kommer flere gange i sange.
>
>Hvis jeg her hørt helt forkert, så send en hilsen til min høreapparats

Hvis det er den jeg tænker på, så lyder det som Annie Lennex. Det
lyder for mig som om hun synger noget med "search for a hero inside
yourself".

Søren

Fra : Brian Schelde

Dato : 01-04-04 13:21

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gb@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in message >
Hvis det er den jeg tænker på, så lyder det som Annie Lennex. Det
> lyder for mig som om hun synger noget med "search for a hero inside
> yourself".
Det var tæt på, det er det de synger, men det er M-people:
http://www.lyrics007.com/M%20People%20Lyrics/Search%20For%20The%20Hero%20Lyrics.html

Fra : Ditte Hansen

Dato : 01-04-04 16:04

"Ditte Hansen" <ditte--@bog.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Ordet
> Hero kommer flere gange i sange.
>
> Hvis jeg her hørt helt forkert, så send en hilsen til min høreapparats

Tak for hjælpen *S*