Jeg har fanget mig en myg
Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 31-03-04 19:40

Hey

Jeg ser at Jeg har fanget mig en myg er af ungarsk oprindelse. Er der nogen
der kan sige mig hvad den hedder der?

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Jette Høy

Dato : 31-03-04 21:07

"Mikkel Eide Eriksen" <carthagtuek@softhome.net> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Jeg ser at Jeg har fanget mig en myg er af ungarsk oprindelse. Er der
nogen
> der kan sige mig hvad den hedder der?

Iflg. en hurtig søgning i bibliotek.dk hedder den Csárdás.

Folkedanse ; 1
udg.: Arne Bech og Klari Fredborg
2. udgave. 1979. 8 sider
Forlag: Edition Egtved
Serie: Musik i skolen ; 6 C 10
For melodistemme med becifring
Med dansebeskrivelser
Indhold: a) Jeg så en ulv. - b) Mason's apron. - c) Circassian
circle. - d) Pattycake polka. - e) Doudlebska polka. - f) Poskok. - g)
Csárdás/Jeg har fanget mig en myg.

Mvh
Jette

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 01-04-04 03:38

On 2004-03-31 22:06:40 +0200, "Jette Høy" <jette.hoeyFJERNDETTE@mail.dk>
said:

> nogen
>
> Iflg. en hurtig søgning i bibliotek.dk hedder den Csárdás.

Mange tak. Dér havde jeg ikke overvejet at kigge

mvh
Mikkel Eide Eriksen