Dykning i Hurgada - Ægypten
Fra : Lotte og Rasmus

Dato : 31-03-04 17:50

Hej

Jeg står og skal afsted til Hurgada i april og ville høre, om der var
nogle der vidste lidt om priserne på dykkerudstyr dernede.. her tænker
jeg kun snorkel, dykkerbriller og svømmefødder..

Er det billigere dernede eller skal man købe det herhjemme.. er der et
billig sted på nettet herhjemme??

Er ting som elektronik også billigt dernede??

Håber der er nogen af jer, der kan hjælpe lidt..

Mvh
Rasmus

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 31-03-04 19:50

Hej Rasmus.
Jeg er netop vendt hjem fra dykning i Hurghada, men ved ikke noget om
priserne m.v. dernede, for jeg havde lige handlet over nettet på
www.diveinn.com
Det ligger i Spanien, og fungerer rigtig godt.2-4 dages levering, og
priserne er også gode. En lille plast-clips på min Cressi-maske faldt af som
følge af støbefejl, og de bad mig returnere masken. Så reparerede de den,
returnerede den og refunderede mig de 150,- det kostede at sende den derned.
Dét er OK service !
Selve byen Hurghada er der ikke meget ved, så bare se at komme under
overfladen Thistlegorm , som ligger i nærheden, skulle være et af
verdens bedste vragdyk !
God tur.
Mvh Niels Hejnfelt

Fra : Søren Reinke

Dato : 10-05-04 07:29

"Niels Hejnfelt" <niels@VIPhejnfelt.dk> wrote in message
> Selve byen Hurghada er der ikke meget ved, så bare se at komme under
> overfladen Thistlegorm , som ligger i nærheden, skulle være et af
> verdens bedste vragdyk !
> God tur.

Det kan jeg kun tilslutte mig.

Jeg har selv 10 dyk på Thistlegorm, og jeg er ikke blevet bare det mindste
træt af det.

Det er det absolut bedste vrag jeg har dykket på endnu.

--
Best regards
Søren Reinke