billig overnatning i Milano
Fra : Majer

Dato : 31-03-04 13:27

Vi har købt et par flybilletter til Milano i påsken. Er der nogen der kan
anbefale et billigt overnatningssted/hotel ??

Jeg har lånt bogen "Politiken visuelle guide MILANO & søerne. I den bog er
der en fin hoteloversigt, men alle priserne er opført i Lire. Er der nogen
der kender Lire'ens værdi i Euro??

På forhånd tak!

Venlig Hilsen
--
Majer
www.majer.dk

Fra : Lars Bendix

Dato : 31-03-04 13:47

Majer wrote:

> Jeg har lånt bogen "Politiken visuelle guide MILANO & søerne. I den bog er
> der en fin hoteloversigt, men alle priserne er opført i Lire. Er der nogen
> der kender Lire'ens værdi i Euro??

Der går 1936,27 lire på en Euro - så 200.000 lire er ca. 100 Euro
Altså smid tusinderne väk og divider med 2.

---lars

http://www.ciao-italia.dk

Fra : Kristian

Dato : 01-04-04 00:00

"Majer" <ingen-mail@her.invalid> wrote:

> [...]
>der en fin hoteloversigt, men alle priserne er opført i Lire. Er der nogen

Jeg skal selv derned om en mdrs tid og har tænkt mig at reservere et
hotel fra denne webside: http://www.hotelsinmilan.it/
I må gerne melde tilbage , hvis i finder et godt og billigt hotel.

mvh

Kristian