Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til at lave kataloger, publikation~
Fra : Jesper

Dato : 31-03-04 10:41

Hej
Håber der er en der kan hjælpe mig med at fortælle hvilke programmer de
professionelle bruger til at lave følgende ting med... kataloger
publikationer, indbydelser m.m. det kan jo ikke passe at sådanne bruger
amatørprogrammer som fx Publisher.

På forhånd tak.

Mvh Jesper

Fra : Miss007

Dato : 31-03-04 11:39

"Jesper" <jesper@buhl.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> professionelle bruger til at lave følgende ting med... kataloger
> publikationer, indbydelser m.m. det kan jo ikke passe at sådanne bruger

Adobe Indesign, Quark, PageMaker <- det er nok hovedsaligt disse progammer
der bruges til de ting du efterspørger...

--

Trine (8500 Grenå)

Mobil: Nokia 6230 og Samsung E700
Teleselskab: TDC

Fra : Simon Justesen

Dato : 31-03-04 11:40

> [...]
> professionelle bruger til at lave følgende ting med... kataloger
> publikationer, indbydelser m.m. det kan jo ikke passe at sådanne bruger

Adobe InDesign eller Quark Xpress

mvh.
Simon

Fra : Jesper

Dato : 31-03-04 12:12

tak for hjælpen

Fra : Studio Smalbro

Dato : 31-03-04 19:05

Jeg syntes du skal købe Ventura Publisher. Der er ingen af de andre
programmer der har integreret database publishing, men det kommer i en
standard Venturapakke. Kataloger er normalt velegnet til database drevet
publishing og Ventura Database Publisher, som er et lille sideprogram til
Ventura er utroligt stærkt. Og Ventura har nogle faciliteter til især
udskydning som er suveræne. Og hvis du er bange for at skulle aflevere jobs
til sats i native Ventura, så har programmet også en integreret pdf-engine.

Kh
Bjørn

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 01-04-04 00:23

Og så kan du supplere med Corel Draw, som kan alt det kreative som et
fantastiskt program som Ventura er mindre god til. Det bedste ved det hele
er at der er fuld kompatibilitet mellem de 2 programmer. Dvs. når du har
lavet noget i Draw, så kan det hentes direkte ind i Ventura. Når dit Draw
(*.cdr) dokument bliver opdateret, så sker der automatisk en opdatering i
Ventura. Med i Corel Draw pakken får du også Corel Photopaint, som
medfølgende produkt. Photopaint er kvalitets og funktionelt på højde med
Photoshop. Slå 2 fluer med et smæk - og vær proffesionel fra dag 1 med
Ventura, Corel Draw og Photopaint.

Mvh
Anders