Hvor kan man komme på trådløst internet?
Fra : Claus Hegelund Skaar~

Dato : 30-03-04 19:24

Jeg tænkte at det kunne være sjovt at vide, hvor man kan komme på trådløst
internet. Jeg ved at Statoil, McDonalds og nogle hoteller og cafeer har
denne mulighed. Jeg tænker mere i retning af større områder, som vi f.eks.
har her på Mors via www.im-teknik.dk

Er der nogen, der kender andre udbydere rundt om i landet?

mvh Claus

Fra : Lars Raaby

Dato : 30-03-04 20:49

Claus Hegelund Skaarup skrev bl.a.:
> [...]
> www.im-teknik.dk
>
> Er der nogen, der kender andre udbydere rundt om i landet?

I struer og Viborg.
www.struer.net

/Lars
--
Min kone synes jeg er alt for nysgerrig - Eller det er i hvert
fald hvad hun skriver i sin dagbog.

Fra : Henrik Bo Hansen

Dato : 30-03-04 21:02

"Claus Hegelund Skaarup" <skaarup75na@yahoo.dk> wrote in message
> Er der nogen, der kender andre udbydere rundt om i landet?

http://www.hotspotlive.dk/ er også ret smart, og så har de efterhånden mange
steder.

Med venlig hilsen

Henrik Bo Hansen