våben skab
Fra : Harry

Dato : 30-03-04 16:44

jeg ønsker at købe et brugt eller nyt våbenskab har nogle en ide......
hilsen Harry

Fra : Lykke

Dato : 30-03-04 18:27

til 1 eller 20 våben.
Prøv Bilka eller Harald nyborg. de er billigst.
Poul

Fra : Highserver

Dato : 31-03-04 08:05

Du kan købe et på http://www.skytten.dk/skyttebutikken/vaabenskabe.htm
som er rigtigt godt eks.G-10 til kr.1990.-
Kvaliteten er rigtig god.
Hilsen Jakob.

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 31-03-04 20:07

"Harry" <harrylarsen@@esenet.dk> wrote in message
> jeg ønsker at købe et brugt eller nyt våbenskab har nogle en ide......
> hilsen Harry

Lad være med at være for nærig. Et våbenskab er en engangsinvestering der
kan holde i mange generationer.
Vælg en med rigelig plads i, så du har mulighed for at udvide våbensamlingen
med tiden. Desuden er det rart med god plads til ammunitionen.

mvh

Ole

Fra : john

Dato : 31-03-04 21:11

Har du ikke allerede et ?????

/jr

Fra : Nikolaj Larsen

Dato : 31-03-04 21:03

Kik på disse link, de har nogle billige våbenskabe.

http://www.topmark.dk/
http://www.centosafe.dk/

jeg er selv blivet anbefaldet til at købe et til min. 7 våben, så der er
plads nok.

VH
Nikolaj

Fra : Ole K

Dato : 05-04-04 22:22

Det er vigtigt ikke at være for nærig....

Jeg har selv for et års tid siden købt 2 stk af forsvarets gamle våbenskabe
(produceret af Herning Pengeskabsfabrik) type V skab.
Det er fantastisk gode skabe og jegkøbte dem hos et firma i Rødovre der
hedder Howeni
www.howeni.dk og der var en gammel gut der hed Steen Lassen og han var frisk
på en god handel.

Skabene var lidt brugsprægede men jeg købte senere lidt grå maling og de
står nu som perfekte.

De er selvfølgelig godkendte i Skafor klasse Blå.

Mvh
JON