Gode oplevelser med Aloe Vera drik.
Fra : --+Carsten+--

Dato : 29-03-04 23:08

Jeg har prøvet Aloe Vera Drik Gel i 1 mdr.
Her oplevet jeg at en museskade jeg havet i skulderen (slim sæk) som havet
drillet mig i mere end 1 år, forsvandt og mit ene knæ som altid gav nogen
knæk når jeg gik på trapper forsvandt, det var som om mine led blev smurt.

Har også været plaget af forkølelsessåre hele mit liv, her oplevet jeg at
udbrud gik i sig selv før det nået at blive til væskende sår samt en hurtig
heling af såret inden for få dag, som eller plejet at tage et par uger på
grund af de plejer at væske længe.

Det satte også gang i forbrændingen og stofskiftet og man fik virkeligt
renset ud.

Hvil gerne høre fra andre som har haft positive oplevelser med Aloe Vera.

Carsten

Fra : Thomas Krogh

Dato : 29-03-04 23:24

"--+Carsten+--" <sp@m.cam.bam> wrote in message

(...)
> [...]
> renset ud.
>
> Hvil gerne høre fra andre som har haft positive oplevelser med Aloe Vera.

Tror du dine reklamestunts tager sig bedre ud når det bliver spammet til
flere grupper?

mvh

Thomas Krogh

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-03-04 23:36

"--+Carsten+--" <sp@m.cam.bam> skrev :

>Jeg har prøvet Aloe Vera Drik Gel i 1 mdr.

Du postede et lign. indlæg d. 19.03.04,
og blev gjort opmærlksom på at den slags »reklamer« er uønsket.

Noget tyder på, at du også har lavet det nummer før så stop,
ellers ryger der en klage afsted til din udbyder.

Håber egentlig, at nogen som kender mere til dine postninger gør
det.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud

Fra : --+Carsten+--

Dato : 29-03-04 23:43

> Du postede et lign. indlæg d. 19.03.04,
> og blev gjort opmærlksom på at den slags »reklamer« er uønsket.

Og jeg har gjort opmærksom på at det ikke er reklame, så jeg er faktisk
ligeglad med hvad du/i mener er uønsket.

Carsten

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-03-04 06:04

In article <c4a6kp$94k$1@news.net.uni-c.dk>, --+Carsten+-- wrote:
> [...]
> renset ud.
>
> Hvil gerne høre fra andre som har haft positive oplevelser med Aloe Vera.

Vand er lige så godt, hvis bare man tror det gavner. Psykisk kan
man løse mange problemer.

Troen flytter lige så mange bjerge som din frugtdrik.

Fra : Timo Jensen

Dato : 30-03-04 16:35

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message
> Vand er lige så godt, hvis bare man tror det gavner. Psykisk kan
> man løse mange problemer.
Måske skulle du sige det til dem de der forsker i Aloe Vera og har fundet
mange gode egenskaber ved produktet.

> Troen flytter lige så mange bjerge som din frugtdrik.
Det er sandt. Men i kliniske forsøg viser det også positive egenskaber,
foruden det væld af studier der peger på mere forskning på grund af
begrundet mistanke om ekstraordinære egenskaber.

Søg selv lidt på f.eks. PubMed, og sig så igen at vand er lige så godt.
Medmindre du vil kaldes en løgner kan du ikke påstå det igen.

--
Timo
Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-03-04 17:34

In article <4069938d$0$443$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Timo Jensen wrote:
> "Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message
> Måske skulle du sige det til dem de der forsker i Aloe Vera og har fundet
> mange gode egenskaber ved produktet.

Hvis de har ret, så går jeg ud fra at man kan sælge det, og nævne
alle de positive effekter det har. Hvis der ikke er konkret
bevis, så må det kun sælges som kosttilskud.

> [...]
>
> Søg selv lidt på f.eks. PubMed, og sig så igen at vand er lige så godt.
> Medmindre du vil kaldes en løgner kan du ikke påstå det igen.

Den ene jeg lige så siger at det er 3-5 gange virksomt end vand.

Men det ser ikke supergodt ud.

Fra : Timo Jensen

Dato : 30-03-04 22:31

> Den ene jeg lige så siger at det er 3-5 gange virksomt end vand.
>
> Men det ser ikke supergodt ud.
Så lad mig hjælpe lidt:
"Randomized Clinical Trial"
1.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=12464836
"Within the aloe vera arm, subjects who had undergone one or more lymphocele
drainages after surgery were significantly more likely to experience
erythema and itching within the treatment field than those who did not have
drainage."

2.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=11338761
"FINDINGS: At low cumulative dose levels < or = 2,700 cGy, no difference
existed in the effect of adding aloe. When the cumulative dose was high (>
2,700 cGy), the median time was five weeks prior to any skin changes in the
aloe/soap arm versus three weeks in the soap only arm."

3.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=pubmed&dopt=Abstract&list_uids=8765459
"By the end of the study, the Aloe vera extract cream had cured 25/30
patients (83.3%) compared to the placebo cure rate of 2/30 (6.6%) (P <
0.001) resulting in significant clearing of the psoriatic plaques (328/396
(82.8%) vs placebo 28/366 (7.7%), P < 0.001) and a decreased PASI score to a
mean of 2.2. The findings of this study suggest that topically applied Aloe
vera extract 0.5% in a hydrophilic cream is more effective than placebo, and
has not shown toxic or any other objective side-effects. Therefore, the
regimen can be considered a safe and alternative treatment to cure patients
suffering from psoriasis."

Her anbefaler vi en Aloe Vera Gel der indeholder over 90% gel, ikke den
testede 0,5%. Andre forsøg har vist at den største effekt på huden, opnås
ved minimum 43% (for kosmetiske ændringer).

Hvis man søger på Aloe, uden begrænsninger, er der 611 registrerede
artikler. Uden at have læst dem alle, er det min vurdering at det
overvejende er positive resultater der beskrives.

Der er neutrale effekter, og ganske få negative resultater, men overvejende
"er der noget om snakken".

Fra : N/A

Dato : 30-03-04 22:35

Fra : N/A

Dato : 30-03-04 22:35

Fra : Timo Jensen

Dato : 30-03-04 22:35

"arc@na" <this@ress.is.invalid> wrote in message
Tak for den tilsendte artikel, som jeg ikke lige er klar over oprindelsen
af?

> Men de sædvanlige useriøse, skrupelløse kræmmere som øjner en chance for
> hurtigt guld, fremturer selvfølgelig med påstande om, at aloe-gél kan
> helbrede alt fra ledsmerter til Morbus crohn,
I den artikel du har sendt til mig står der:
citat:
" Selv en så alvorlig tilstand som Crohn's syge har jeg set bedret ved hjælp
af aloe-gél."
Hvem har skrevet det?

> og her står jeg - som
> plantemediciner - i den grad af, da disse kræmmersjæle typisk bruger det
> diskussionstekniske stunt at vende bevisbyrden, da de
> 1: Ikke er i stand til at finde informationer ud over eget
> salgsmateriale,
I mit salgsmateriale står der ikke noget om disse ting. LR oplyser ikke
andet end at det er et kosttislkud. Resten er viden der er opsamlet på
nettet, i aviser og blade.

> 2: Ikke er i stand til at forstå artikler med et fagligt niveau som f.
> eks. i "Planta Medica" eller andre videnskabelige journals.
Hvis det er undertegnede du hentyder til, har jeg ikke adgang til disse
værker. Du kan således ikke udtale dig omjeg kan forstå dem eller ej.

Fra : arc@na

Dato : 30-03-04 23:53

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> wrote in

> " Selv en så alvorlig tilstand som Crohn's syge har jeg set bedret ved
> hjælp af aloe-gél."
> Hvem har skrevet det?

Det har jeg. Og bemærk - jeg skriver "bedret", ikke "kureret".

--
That which does not kill you makes you stronger.
Med venlig hilsen

Fra : Timo Jensen

Dato : 31-03-04 05:29

> Det har jeg. Og bemærk - jeg skriver "bedret", ikke "kureret".
Hvis jeg på noget tidspunkt har skrevet "kureret" beklager jeg. Men jeg tror
ikke jeg har skrevet det nogen steder.

Fra : arc@na

Dato : 31-03-04 10:28

> Hvis jeg på noget tidspunkt har skrevet "kureret" beklager jeg. Men
> jeg tror ikke jeg har skrevet det nogen steder.

Nej, nej - jeg præciserer bare mit ordvalg, som er 100% bevidst.

Fra : Ncc

Dato : 30-03-04 08:54

"--+Carsten+--" <sp@m.cam.bam> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet Aloe Vera Drik Gel i 1 mdr.

SNIP - en masse reklame tekst

> Carsten

Det er nok ikke uden grund at +Carsten+ er en meget aktiv herre i
dk.erhverv.direkte.salg forummet....det er jo nok her han lærer salgs
teknikkerne for hans mirakel kur.
Synes egentlig at det er meget underholdende at læse indlægget lettere
"naivistiske" ordlyd, når man efter en del tids følgen med i den anden
gruppe, ved hvor aktiv en sælger han egentlig er.

Bare til oplysning hvis nogen skulle få tårer i øjnene over hans hjertens
godhed i at dele oplevelserne med jer.

Nc

Fra : Peter Græbe

Dato : 30-03-04 13:09

Ncc skrev:

> Bare til oplysning hvis nogen skulle få tårer i øjnene over hans hjertens
> godhed i at dele oplevelserne med jer.

Gad vide om han har overdoseret:

<CITAT>
.... og mit ene knæ som altid gav nogen knæk når jeg gik på trapper
forsvandt ...
</CITAT>

Det er da synd & næsten en tåre værd.

Peter Græbe

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 30-03-04 09:32

> [...]
> renset ud.
>
> Hvil gerne høre fra andre som har haft positive oplevelser med Aloe Vera.

Jeg har også prøvet det!

Min herpes blev værre, jeg tog på i vægt og mine knæ blev ømme....

Rune

Fra : Morten DH

Dato : 30-03-04 09:45

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Min herpes blev værre, jeg tog på i vægt og mine knæ blev ømme....

Du må holde op med at se alle de film Rune

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 30-03-04 09:51

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du må holde op med at se alle de film Rune

hehe... du er da også over det hele

Vil du købe Salon Kitty? Eller kender du en der vil?

Fra : Morten DH

Dato : 31-03-04 09:40

> hehe... du er da også over det hele

Hey man er vel forbruger

> Vil du købe Salon Kitty? Eller kender du en der vil?

Har den selv, men har faktisk ikke set den endnu - er den dårlig? Prøv evt.
det forum der er på Absurd-online...

Fra : Martin K. R.

Dato : 30-03-04 14:05

"--+Carsten+--" <sp@m.cam.bam> wrote in message

<snip>
> og mit ene knæ som altid gav nogen
> knæk når jeg gik på trapper forsvandt
<snip>

Forsvandt dit knæ?

<snip en masse dårligt formuleret reklamegas>

> Det satte også gang i forbrændingen og stofskiftet og man fik virkeligt
> renset ud.

Det kan en gang sveskegrød også klare...

Martin

Fra : Per

Dato : 31-03-04 08:51

Hej Carsten

Efter jeg drak Aloe Vera er min amputerede arm vokset ud igen og jeg har
fået mit tredie sæt tænder.

Mvh Per

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 31-03-04 09:11

"Per" <permand@fjerndettejubiimail.dk> wrote in message

> Efter jeg drak Aloe Vera er min amputerede arm vokset ud igen og jeg har
> fået mit tredie sæt tænder.

Hmmmmm, det kunne da være man skulle investere i en flaske Aloe Vera, og så
spille et par ekstra lotto-kuponer på lørdag.....

Gitte

Fra : KH

Dato : 17-04-04 15:32

"Gitte Sørensen" <gydda@sol.invalid> skrev i en meddelelse
> "Per" <permand@fjerndettejubiimail.dk> wrote in message

> Hmmmmm, det kunne da være man skulle investere i en flaske Aloe Vera, og

> spille et par ekstra lotto-kuponer på lørdag.....
>
> Gitte

Og hvis ikke det hjælper mod svimmelheden, kan man altid bruge det som
glidecreme..

Fra : arc@na

Dato : 18-04-04 00:31

"KH" <kjsdbvukvb@-lknb.com> wrote in

> Og hvis ikke det hjælper mod svimmelheden, kan man altid bruge det som
> glidecreme..

Det dur det ikke til. Det er faktisk ret så tørt. Prøv med vaseline - og
lad nu være med at komme sand i, ikke også?

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare

Fra : Timo Jensen

Dato : 30-04-04 22:48

"KH" <kjsdbvukvb@-lknb.com> wrote in message
> Og hvis ikke det hjælper mod svimmelheden, kan man altid bruge det som
> glidecreme..
Har du erfaring med at de piger du er sammen med er nødt til at bruge
glidecreme?
Prøv med forspil *S*
Det er også meget sjovere

--
Timo
Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/
Aloe Vera debat for alle: http://62.243.201.230/forum (under test, kig ind)
Erfaringsgruppe om Aloe Vera:
http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=353792

Fra : -++Carsten++-

Dato : 01-05-04 09:20

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i en meddelelse
> "KH" <kjsdbvukvb@-lknb.com> wrote in message
> Har du erfaring med at de piger du er sammen med er nødt til at bruge
> [...]

Måske han er til prutten!
Så vil jeg også anbefale Aloe Vera, det renser ud og giver en ren tarm.

Carsten

Fra : Morten DH

Dato : 01-05-04 09:32

"-++Carsten++-" <y@y.xx> skrev i en meddelelse
> Måske han er til prutten!
> Så vil jeg også anbefale Aloe Vera, det renser ud og giver en ren tarm.

Taler du af erfaring?

Fra : arc@na

Dato : 31-03-04 10:27

"Per" <permand@fjerndettejubiimail.dk> wrote in

> Efter jeg drak Aloe Vera er min amputerede arm vokset ud igen og jeg
> har fået mit tredie sæt tænder.

Fantastisk! Jeg køber straks 25 liter!

Fra : Ulvir

Dato : 31-03-04 12:05

"Per" <permand@fjerndettejubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Carsten
>
> Efter jeg drak Aloe Vera er min amputerede arm vokset ud igen og jeg har
> fået mit tredie sæt tænder.
> Mvh Per

Jeg smurte et par dråber på min tissemand- og så fik den talens kraft igen!
En religiøs oplevelse der ville noget...
Mvh- Ulvir.

Fra : arc@na

Dato : 31-03-04 16:09

"Ulvir" <augustus@mail.dk> wrote in

> Jeg smurte et par dråber på min tissemand- og så fik den talens kraft
> igen! En religiøs oplevelse der ville noget...

LOL! Det må lige være noget for Jørn Ege...

arc@na

Fra : Dina

Dato : 08-04-04 22:04

> [...]
> Hej Carsten
>
> Efter jeg drak Aloe Vera er min amputerede arm vokset ud igen og jeg har

Jeg har også prøvet det, med det resultat at der voksede en grøn gris ud på
ryggen af mig.
Mvh.Dina

Fra : Timo Jensen

Dato : 09-04-04 09:39

> Jeg har også prøvet det, med det resultat at der voksede en grøn gris ud

> ryggen af mig.
Har grisen ikke klaget over det?

Fra : -+-Carsten-+-

Dato : 09-04-04 09:48

> på
> Har grisen ikke klaget over det?

Måske Grisen skulle drikke Aloe Vera!

Carsten

Fra : Morten DH

Dato : 09-04-04 10:37

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har grisen ikke klaget over det?

*LOL*

Fra : Dina

Dato : 09-04-04 16:42

> på
> Har grisen ikke klaget over det?
Nej, det har den faktisk ikke, vi er faktisk blevet ret gode venner, og har
fået et nært bekendtskab.
Mvh.Dina.

Fra : Morten DH

Dato : 10-04-04 10:51

"Dina" <Tiger@eye.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nej, det har den faktisk ikke, vi er faktisk blevet ret gode venner, og
har
> fået et nært bekendtskab.

Lige børn leger bedst

Fra : Dina

Dato : 10-04-04 14:05

> har
>
> Lige børn leger bedst

Det har du nemlig ret i.
Mvh.Dina

Fra : arc@na

Dato : 09-04-04 14:09

"Dina" <Tiger@eye.mail.dk> wrote in

> Jeg har også prøvet det, med det resultat at der voksede en grøn gris
> ud på ryggen af mig.

Yderst interessant. Hvilken race?

Fra : Rado

Dato : 09-04-04 15:16

On Thu, 8 Apr 2004 23:04:12 +0200, "Dina" <Tiger@eye.mail.dk> wrote:

>Jeg har også prøvet det, med det resultat at der voksede en grøn gris ud på
>ryggen af mig.

Nå, så er julemiddagen reddet i år? :)

Hvis du også giver grisen Aloe, vokser der en lille gris ud på den
også. Den kan du bruge til mandelgave.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Dina

Dato : 09-04-04 16:53

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, så er julemiddagen reddet i år? :

Ja, lige netop.

> Hvis du også giver grisen Aloe, vokser der en lille gris ud på den
> også. Den kan du bruge til mandelgave.

Tak for tippet, at jeg dog ikke selv havde tænkt på det.
Mvh.Dina

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 01-04-04 09:40

Hej

--+Carsten+-- wrote:
> [Klippet en histori væk, som var taget fra www.urbanlegends.com]

Skal vi så ikke også lige læse den her:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2347884/

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Timo Jensen

Dato : 01-04-04 17:27

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> Skal vi så ikke også lige læse den her:
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2347884/
Det kan ikke understreges nok at Aloe Vera ikke kurerer, men hjælper.
Erfaringerne taler for sig selv.
Aloe Vera er et kosttilskud, og sådan bliver det forhåbentlig ved at være,
ellers bliver det for dyrt....

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 01-04-04 18:19

Hej

Timo Jensen wrote:
> Erfaringerne taler for sig selv.

Hvis det taler så meget for sig selv hvorfor er der så ingen
autoriserede myndigheder der har det på listen over anbefalede kosttilskud?

Og hvorfor tillægger homepartysælgere det helbredende virkninger?

Jeg drikker vand hver dag. Jeg er sund og rask - ergo helbreder det?
Eller hvad?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Timo Jensen

Dato : 01-04-04 19:48

"Karsten Feddersen" <karsten@feddersen.dk> wrote in message
> Jeg drikker vand hver dag. Jeg er sund og rask - ergo helbreder det?
> Eller hvad?
Jeg tvivler på det helbreder noget, ligesom Aloe Vera heller ikke gør.
Men det gavner uden tvivl dit helbred at du drikker vand. Ligeså er det uden
tvivl at de fleste mennesker har godt af at drikke Aloe Vera vitamin og
mineralbomeben.

Fra : arc@na

Dato : 01-04-04 22:51

> Jeg tvivler på det helbreder noget, ligesom Aloe Vera heller ikke gør.

Så ved du nul og en s**d. Jeg er p.t. under uddannelse til militær
sygepasser, og der bliver altså godt nok brugt nogen poser med isotonisk
saltvand, som redder liv! Vand forhindrer bl.a. folk i at gå i chok, hvis
man giver det i.v., så hvad med at lave en vand-business!

"Køb dihydrogenoxid hos mit MLM-firma - intet stof har reddet flere liv!"

"ISO-dihydrogenoxid - det bedste middel mod tømmermænd - en hurtig liter,
og tømmermændene er vær PÅ TI MINUTTER!"

))

Fra : Bjarne Krog

Dato : 01-04-04 13:06

Netdoktoren i dag

Aloe Vera: Private forhandlere overskrider i mange tilfælde
markedsføringsloven, når de sælger Aloe Vera-produkter, og
lægemiddelstyrelsen er nu klar til at gribe ind. Flere forhandlere
lover, at deres produkter kan helbrede alt fra psoriasis, type 2
diabetes, migræne og mavesår, hvilket ikke er bevist. Lægemidlet er
endnu ikke godkendt af lægemiddelstyrelsen, og sker det, vil
forhandlerne skulle overholde lægemiddellovgivningens reklameregler.
Mange af de Aloe Vera-produkter, der sælges i Danmark, er fra det
amerikanske selskab Forever Living Products (FLP) eller det tyske
kosmetikfirma LR International. Begge selskaber er bygget op efter en
struktur, der mest af alt minder om en pyramide, hvor forhandlere får
bonus efter hvor i pyramiden, de befinder sig.
M. Zahle, Jyllands-Posten, Indland, 1. sektion, 2. + Derhjemme, 2.
---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.aku-net.dk/

Fra : John Frandsen

Dato : 01-04-04 21:50

"--+Carsten+--" <sp@m.cam.bam> skrev i en meddelelse
Igen en uhyrlig masse reklamegas om en eller anden ligegyldig kaktussaft.

Er der dog ikke no'en der kan liste ud og hælde syre i den mands
computer...... Pkease!

Fra : arc@na

Dato : 01-04-04 22:52

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> wrote in news:c4hv5h$p4b$1@news.net.uni-
c.dk:

> [...]
> Igen en uhyrlig masse reklamegas om en eller anden ligegyldig kaktussaft.
> Er der dog ikke no'en der kan liste ud og hælde syre i den mands

Jeg vil hermed anbefale alle at killfile manden. Så kan han skrive til sig
selv.

XFUT dk.forbruger