Diasshow
Fra : NS-Genie©

Dato : 29-03-04 01:33

Hej NG

Kan man indsætte et diasshow på en side med fp???
Hvis ja, hvordan???

-Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-03-04 02:57

"NS-Genie©" <genieREMOVE@ns-genie.dk> skrev :

>Kan man indsætte et diasshow på en side med fp?

De nyere FP-versioner har det indbygget, fortæl hvilken version
du bruger.

Ellers kan du finde masser af scripts på nettet, men det kræver
så lidt kodning i htmldelen.
--
Knud

Fra : NS-Genie©

Dato : 29-03-04 08:12

> De nyere FP-versioner har det indbygget, fortæl hvilken version
> du bruger.

Jeg bruger fp 2002

> Ellers kan du finde masser af scripts på nettet, men det kræver
> så lidt kodning i htmldelen.

Så længe det kun er lidt kodning i html, kan jeg godt klare det..

-Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-03-04 15:15

"NS-Genie©" <genieREMOVE@ns-genie.dk> skrev :

>Jeg bruger fp 2002

Mener der er et i FP 2002, men hvor husker jeg ikke, har den ikke
installeret pt.

>Så længe det kun er lidt kodning i html, kan jeg godt klare det..

Der er mange forskellige på
http://dynamicdrive.com/dynamicindex14/index.html
--
Knud

Fra : NS-Genie©

Dato : 30-03-04 20:10

> Mener der er et i FP 2002, men hvor husker jeg ikke, har den ikke
> installeret pt.

Jeg kan heller ikke finde det.

> Der er mange forskellige på
> http://dynamicdrive.com/dynamicindex14/index.html

Måske har jeg ikke udtrykt mig klart nok, men det er et diasshow jeg har
lavet i powerpoint, som jeg gerne vil have ind på et side, som f.eks hvis
man indsætter et billede.

-Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-03-04 21:27

"NS-Genie©" <genieREMOVE@ns-genie.dk> skrev :

>Jeg kan heller ikke finde det.

Kan du heller ikke, når det er Powerpoint.

>Måske har jeg ikke udtrykt mig klart nok, men det er et diasshow jeg har
>lavet i powerpoint, som jeg gerne vil have ind på et side, som f.eks hvis
>man indsætter et billede.

Du har ikke nævnt med et ord, det drejer sig om, så det er jo
svært at vide.

Du kan jo lave en præsentation om til html i PP, hvor brugbart
det er ved jeg ikke.

Ellers er der forskellige programmer, som skulle kunne bruges.

En søgning på google giver f.eks.

http://www.rdpslides.com/ppt2html/

--
Knud

Fra : NS-Genie©

Dato : 30-03-04 21:44

> Kan du heller ikke, når det er Powerpoint.

Nej.

> Du har ikke nævnt med et ord, det drejer sig om, så det er jo
> svært at vide.

Nej, jeg ved det godt, det var en forglemmelse

> Du kan jo lave en præsentation om til html i PP, hvor brugbart
> det er ved jeg ikke.

Har prøvet, men det resulteret i at brugere selv skulle side og klikke
videre...

> Ellers er der forskellige programmer, som skulle kunne bruges.
>
> En søgning på google giver f.eks.
>
> http://www.rdpslides.com/ppt2html/

Jeg prøver at kigge på det.

Tak for hjælpen indtil videre, hvem ved, måske vender jeg tilbage med flere
problemer.

-Thomas