Formular
Fra : Christian Bruun

Dato : 28-03-04 14:41

Hej.

Supporten hos surftown.dk er så ringe (eller jeg er så småt begavet) at jeg
nu vil prøve her:

Jeg kan ikke få formularen på http://www.ralking.dk til at fungere. Et par
ultra-lakoniske meddelser fra surftown.dk har ledt mig frem til at koden i
body-sektionen må skulle være

<form name="formmail" action="/cgi-bin/formmail/formmail.cgi"
method="post">
<input type=hidden name="recipient" value="postmaster@ralking.dk">

Når jeg klikker "Send" får jeg følgende besked:

The requested URL /cgi-bin/formmail/formmail.cgi was not found on this
server.

Apache/1.3.29 Server at ralking.dk Port 80

Efter en fornyet henvendelse til surftown.dk får jeg følgende at vide:

Iflg din form har du stadig ikke angivet action til :
action="/cgi-bin/formmail/formmail.cgi
den står til action="/cgi-bin/formmail/

og her er det så forståelsen hører op, for jeg har checket og fundet at
koden er indsat som anvist.

At dømme efter de øvrige indlæg jeg har læst i denne konference er folk mere
meddelsomme og pædagogiske end surftown.dk. Derfor denne meddelse med håb om
hjælp.

Med venlig hilsen
Christian Bruun

Fra : Christian Bruun

Dato : 28-03-04 22:07

Adressen på web-siden med formularproblemer er her mere præcist:

http://www.ralking.dk/form2.htm

Chr.