TV-OUT på Sapphire Atlantis 9600
Fra : Brian Thomsen

Dato : 28-03-04 12:02

Hej alle

Jeg har fået et lille problem med mit TV-OUT på mit Sapphire
Atlantis 9600. Det virker simpelthen ikke mere. Under
fanebladet "skærme" i skærmindstillinger, er der ligeledes
et kryds over det billede der illustrerer forbindelse mellem
PC og TV. Jeg synes jeg har prøvet alt... forskellige
indstillinger, 3 forskellige driver versioner... Har I nogle
forslag til en løsning på problemet? Det har jo virket....

--

Mvh.

Brian Thomsen
8000 Århus C

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 28-03-04 12:41

> [...]
> indstillinger, 3 forskellige driver versioner... Har I nogle
> forslag til en løsning på problemet? Det har jo virket....

Har du kigget efter om det ikke bare er TV-out kablet der er gået løs enten
på grafikkortet eller i TVet?

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Brian Thomsen

Dato : 28-03-04 13:57

"Johnny Jakobsen" <btzSLETDeTTE@area42.dk> skrev:
<SNIP>
> Har du kigget efter om det ikke bare er TV-out kablet der
er gået løs enten
> på grafikkortet eller i TVet?

Hehe... Ja, bare rolig, det har jeg kigget efter. Jeg har
sågar prøvet at vende kablet i min desperation.... men intet
held desværre

Mvh.
BT

Fra : Lasse

Dato : 28-03-04 16:57

"Brian Thomsen" <brian@REMOVEbrian-t.dk> wrote in message
> [...]
> indstillinger, 3 forskellige driver versioner... Har I nogle
> forslag til en løsning på problemet? Det har jo virket....

Har du prøvet at afinstallere driveren, og installere de nyeste (igen?).

Lasse