Hjelp min Al-ko kobling passer ikke på min~
Fra : Allan Gensch

Dato : 27-03-04 16:20

Jeg har en sterckeman 445 far 2003 har lige fået en alko 2000 men den passer
ikke på røret hvor den skal monteres det er for tyndt og hullerne i røret
passer heller ikke hvad gør jeg nu

Fra : Henning Holm

Dato : 27-03-04 23:23

"Allan Gensch" <dario@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en sterckeman 445 far 2003 har lige fået en alko 2000 men den
passer
> ikke på røret hvor den skal monteres det er for tyndt og hullerne i røret
> passer heller ikke hvad gør jeg nu
Normalt følger der diverse tilpasningsstykker med,
når man køber en slingrekobling.....
Så spørg,der hvor du har købt den,ellers må du prøve den nærmeste
campingvognsforhandler,de har dem sikkert liggende .....
Hullerne kan godt være forskellige,t. ex. et vandret og et lodret......
Jeg har monteret et (kan ikke lige huske navnet) fra en Hobby fra 1997,på et
Tabbert fra 1978......
Good Luck....

--
Henning Holm