Andet multimedie
bentjuul 3670
Program
Fra : Jacob Læssøe Nielsen

Dato : 27-03-04 10:43

Hejsa NG

Jeg er newbie på grafik og leder efter et ok seriøst grafikprogram til at
lave og redigere grafik - hovedsagligt logoer o.lign.

Gratis programmer er at foretrække (indtil videre).

Håber nogen har et par fif.

---

Fra : Karsten

Dato : 27-03-04 10:54

"Jacob Læssøe Nielsen" <cobbe@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lave og redigere grafik - hovedsagligt logoer o.lign.
>
> Gratis programmer er at foretrække (indtil videre).

Prøv Gimp.
http://www.gimp.org/

Den er gratis.

Fra : Kurt Lund

Dato : 27-03-04 10:58

Karsten skrev:

> Prøv Gimp.
> http://www.gimp.org/

Kan det da lave vektorgrafik?

--
Kurt Lund
- der også filtrerer toppostere fra.

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 27-03-04 14:40

Hej Jacob

Jeg kan anbefale dig at hente Corel Draw 12 www.corel.com som du kan afprøve
gratis i en periode af 30 dage. Programmet er desværre ikke gratis - men til
gengæld så er det rigtigt godt.

Mvh
Anders