Los angeles til New York
Fra : Wagner

Dato : 27-03-04 08:54

Er der nogen der har kendskab til billige flybilletter fra Los Angeles til
New York eller fra San Francisco til New York?
Henvisninger til internetsider og andet modtages med tak.
Wagner

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 27-03-04 11:42

Hej

Prøv www.airtran.com
Mvh
Mads Vestergaard

Fra : Lars Ehlers

Dato : 27-03-04 18:46

On Sat, 27 Mar 2004 08:54:26 +0100, "Wagner" <@> wrote:

>Er der nogen der har kendskab til billige flybilletter fra Los Angeles til
>New York eller fra San Francisco til New York?
>Henvisninger til internetsider og andet modtages med tak.
>Wagner

JetBlue flyver fra Long Beach (ikke LAX) til JFK i New York.
http://jetblue.com/ De flyver også fra Oakland (ikke langt fra San
Francisco).

Du kan også prøve at kigge hos ATA http://ata.com/

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Jesper Christensen

Dato : 28-03-04 05:37

Wagner wrote:
> Er der nogen der har kendskab til billige flybilletter fra Los
> Angeles til New York eller fra San Francisco til New York?
> Henvisninger til internetsider og andet modtages med tak.

Der er rigeligt med sites hvor du kan søge...

http://www.orbitz.com/
http://travelocity.com/flights
http://www.lowestfare.com/
http://www.priceline.com/
http://www.expedia.com/

Lars gav dig også link til ATA, som jeg selv fløj til Texas med for et par
måneder siden, Billigt og ganske godt.

--
Best Regards/Med Venlig Hilsen
Jesper "BigJay" Christensen