Spørgsmål til Waiting to Exhale
Fra : Kenneth Huus

Dato : 26-03-04 19:58

Dette spørgsmål gælder en middag for 2.

Min kone påstår hårdnakket, at Wesley Snipes spiller en mand, hvis kone er
kraftsyg. Wesley og Whitney mødes en aften spontant uden at kende hianden,
grundet indre spekulationer, på en bar - falder i snak og lejer et
hotelværelse og falder i søve i hiandens arme.

Derimod mig, påstår at wesley Snipes aldrig har medvirket i Waiting to
Exhale !!

--
mvh Kenneth
****************************

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 26-03-04 20:27

"Kenneth Huus" <bashuus"nospam"@tiscali.dk> enriched usenet with:

http://www.imdb.com/title/tt0114885/fullcredits siger, at du har tabt

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Kenneth Huus

Dato : 26-03-04 21:27

Jamen, så må jeg jo erkende at retfærdigheden har sejret, og konen har
vundet en romantisk middag for 2 i byen !! Tak - (desværre)

--
mvh Kenneth
****************************

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-03-04 10:33

Kenneth Huus wrote:
> Jamen, så må jeg jo erkende at retfærdigheden har sejret, og konen har
> vundet en romantisk middag for 2 i byen !! Tak - (desværre)

Såså, det skal nok gå. I er hurtigt hjemme igen.

/David

Fra : Kenneth Huus

Dato : 27-03-04 16:25

..............Så har du aldrig været gift med min kone Nej, det har du
vel af naturlige årdager ikke !! Men det er med det hele .... også dessert
!!

mvh Kenneth
****************************

Fra : HKJ

Dato : 26-03-04 20:28

"Kenneth Huus" <bashuus"nospam"@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> hotelværelse og falder i søve i hiandens arme.
>
> Derimod mig, påstår at wesley Snipes aldrig har medvirket i Waiting to

Check imdb
http://www.imdb.com/title/tt0114885/fullcredits

Han har medvirket og står sidst på cast listen.

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 27-03-04 10:22

"Kenneth Huus" <bashuus"nospam"@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> grundet indre spekulationer, på en bar - falder i snak og lejer et
> hotelværelse og falder i søve i hiandens arme.

Tilgengæld er jeg sikker på at det er Angela Bassett han møder på en bar (og
skulle jeg vælge, ville jeg også hellere møde hende)