E-Mail
webnoob 5265
Eudora V6 (Paid Mode) - mailprogram
Fra : Grytt

Dato : 26-03-04 18:48

Min datter sendte mig en mail, beskyttet med sin nyerhvervede digital
signatur. Hun bruger OE. Det kunne min kære Eudora dog ikke klare.
Udover noget header fik jeg nogle mærkelige tegn, men ikke noget
mailindhold.

Har kikket indstillingerne igennem, men kan ikke se hvor jeg kan
korrigere for denne fejl.

Er der nogen der har en løsning?

--
en hilsen fra Henning i Brøndby

http://grytter.net/

Fra : Martin Schultz

Dato : 27-03-04 10:38

On Fri, 26 Mar 2004 18:48:23 +0100, Grytt wrote:

> [...]
> signatur. Hun bruger OE. Det kunne min kære Eudora dog ikke klare.
> Udover noget header fik jeg nogle mærkelige tegn, men ikke noget

Har hun krypteret den eller signeret den?

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Grytt

Dato : 27-03-04 13:03

On Sat, 27 Mar 2004 10:38:05 +0100, Martin Schultz
<news2004@adsltips.invalid> wrote:

>Har hun krypteret den eller signeret den?
>
>Martin

Jeg har ikke selv kendskab til digital signatur.
Har nu spurgt hende i en mail.

Fra : Grytt

Dato : 27-03-04 13:57

On Sat, 27 Mar 2004 13:02:30 +0100, Grytt
<uregerlig@hotmailfjernes.com> wrote:

>Jeg har ikke selv kendskab til digital signatur.
>Har nu spurgt hende i en mail.

Hun har nu svaret (idet hun slog den digitale sign. fra), at mailen
er signeret, når hun bruger den. Hjælper det?

Fra : Martin Schultz

Dato : 27-03-04 19:54

On Sat, 27 Mar 2004 13:57:21 +0100, Grytt wrote:

> Hun har nu svaret (idet hun slog den digitale sign. fra), at mailen
> er signeret, når hun bruger den. Hjælper det?

Tjøø, det virker mystisk. Jeg har lige tjekket i min eudora 6, der har jeg
ingen problemer med at læse digitalt signerede mails.

Fra : Grytt

Dato : 27-03-04 23:03

On Sat, 27 Mar 2004 19:53:37 +0100, Martin Schultz
> [...]

>Tjøø, det virker mystisk. Jeg har lige tjekket i min eudora 6, der har jeg
>ingen problemer med at læse digitalt signerede mails.

OK, så må det bero på en indstilling,et eller andet sted.
(fx: Checking Mail - Incoming Mail - Attachments - Viewing Mail) -
måske!