Kuffertopbevaring i Bangkok lufthavn ?
Fra : Frank Birch

Dato : 26-03-04 18:39

Hej.

Vi er en familie på 9 der skal
til Thailand i juli / august måned.
28 juli flyver vi fra Phuket til Bangkok og videre til Singapore.
hvorfra vi så returnerer til Bangkok 2 august kl. 12:40 og skal videre
til Danmark 23:10.
Er det muligt at få kufferter opbevaret i Bangkok lufthavn, så man
ikke skal slæbe på dem hele dagen og kan man forlade lufthavnen uden
at skulle betale lufthavnsafgift igen som vi gjorde den 28 juli.
Sidst men ikke mindst, må man komme og gå 2 gange inden for de 30 dage
som alm. indrejsevisum giver.

Håber der sidder nogen som kan hjælpe mig med ovennævnte spørgsmål.

På forhånd tak

Frank Birch

Fra : Soren Kuula

Dato : 26-03-04 19:25

Frank Birch wrote:

> Er det muligt at få kufferter opbevaret i Bangkok lufthavn, så man
> ikke skal slæbe på dem hele dagen og kan man forlade lufthavnen uden
> at skulle betale lufthavnsafgift igen som vi gjorde den 28 juli.

Ja, det er det. Jeg husker det som lidt dyrt efter thailandske forhold,
men stadig billigt i forhold til hvad alverden koster her.

> Sidst men ikke mindst, må man komme og gå 2 gange inden for de 30 dage
> som alm. indrejsevisum giver.

Jeg tror bare de udsteder et nyt 2. gang.

Lufthavnsafgiften slipper du nok ikke for, naar du nu skal paa en
international afgang.

Fra : Carsten Keller

Dato : 29-03-04 08:07

"Soren Kuula" <dongfang@REMOVE.bitplanet.net> wrote in message

> Jeg tror bare de udsteder et nyt 2. gang.

Præcis. Du kan opholde dig lige så længe du vil i Thailand, bare du lige
krydser en grænse en gang om måneden. Der er en blomstrende industri på
backpackerøerne med bureauer der arrangerer borderruns, der udelukkende er
en bus der kører til Malaysia og tilbage igen. Og hvis man er lidt
eventyrlysten er det sågar også muligt blot at sende sit pas med på sådan en
tur. Lovligheden er nok begrænset, men så sparer man de 24 timers
transport...

Keller