imdb-spørgsmål
Fra : Mads TJ

Dato : 26-03-04 12:23

hej,

hvad betyder det, at der står et (V) efter en titel på imbd??

ex. Ju-on (2000) (V)

http://www.imdb.com/find?tt=on;nm=on;mx=20;q=ju%20on

Og hvad er egentligt forskellene på disse film...? Det virker umiddelbart
som om, der er to ettere og to toere??

MVH.
Mads TJ

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-04 12:28

Mads TJ wrote:
> [...]
>
> Og hvad er egentligt forskellene på disse film...? Det virker
> umiddelbart som om, der er to ettere og to toere??

Jeg mener det står for Videogame, men jeg er ikke sikker.

Devast8or

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 26-03-04 12:57

Devast8or's utterance expressed in

> Jeg mener det står for Videogame, men jeg er ikke sikker.

Videogame er [VG]

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-04 15:04

Lars Gjerløw Jørgensen wrote:
> Devast8or's utterance expressed in

> Videogame er [VG]

Oh. Det havde jeg lige glemt. Tak.

Devast8or

Fra : Ole Kofoed

Dato : 26-03-04 12:34

"Mads TJ" <ingen@mail.overhoved.et> skrev i en meddelelse
> hej,
>
> hvad betyder det, at der står et (V) efter en titel på imbd??
>
> ex. Ju-on (2000) (V)

(V) = made for video or direct-to-video release
http://www.imdb.com/help/show_leaf?videogames

Mvh.

Ole

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 26-03-04 12:49

Mads TJ wrote:

> [...]
>
> http://www.imdb.com/find?tt=on;nm=on;mx=20;q=ju%20on
>
> Og hvad er egentligt forskellene på disse film...? Det virker umiddelbart

Video. Det er en direct to Video film.

Mvh Magnus

Fra : Mads TJ

Dato : 26-03-04 13:08

Jeg takker for de hurtige svar??

Men hvad med:
> Og hvad er egentligt forskellene på disse film...? Det virker umiddelbart
> som om, der er to ettere og to toere??

Jeg skriver, fordi jeg naturligvis godt kunne tænke mig at se etteren før
den biografaktuelle toer....

Mvh
Mads TJ

Fra : Tim Christensen

Dato : 26-03-04 15:56

Mads TJ wrote:

> Jeg skriver, fordi jeg naturligvis godt kunne tænke mig at se etteren før
> den biografaktuelle toer....

Jeg ved ikke hvor du bor, men i Esbjerg, Herning, Århus og Randers
bliver Ju On 1+2 vidst som dobbelt feature.

Mvh

Tim

Fra : Mads TJ

Dato : 27-03-04 16:30

> Jeg ved ikke hvor du bor, men i Esbjerg, Herning, Århus og Randers
> bliver Ju On 1+2 vidst som dobbelt feature.

Bor i Århus... så tak skal du ha'.. det anede jeg nemlig ikke

//Mads

Fra : Tim Christensen

Dato : 28-03-04 21:27

Mads TJ wrote:

> Bor i Århus... så tak skal du ha'.. det anede jeg nemlig ikke

Måske jeg lige skulle nævne at det er i biocity. Dejlig pris forøvrigt
75,- for to film.

Etteren ser umiddelbart mere interesant ud end toeren, så jeg er helt
sikkert tilstede, når den bliver vidst her i Esbjerg.

Mvh

Yim