Einstürzende Neubauten på Voxhall i søndag~
Fra : Esben

Dato : 26-03-04 12:19

Til den iøvrigt sublime koncert,
kunne man købe en optagelse af koncerten i merchendice boden umiddelbart
bagefter
Blixa Bargeld oplyste at man kunne downloade setlisten på neubauten.org en
af de følgende dage.
Nu har jeg ledt efter den et par gange uden held.
Nogen her der har fundet den -
eller eventuelt var der, og kan huske alle numrene fra den 3 timer lange
koncert i hovedet ??

vh
Esben

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 28-03-04 14:07

Esben wrote:

> [...]
> Nogen her der har fundet den -
> eller eventuelt var der, og kan huske alle numrene fra den 3 timer lange

Den skulle gerne dukke op her en af dagene:
<http://www.neubauten.org/setlist/>
- og, jep, sublim koncert, som kun bliver overgået af deres egen optræden
på pumpehuset under Silence is Sexy tourneen - men det var også en fredag og
så spillede de Headcleaner som ekstranummer! (18 minutter og Unruh og Hacke
i bar overkrop -lol!).

Ved du i øvrigt om koncertcd'en bliver sat til salg senere, eller er det kun
muligt at
købe dem på selve aftenen?

Ulrik Magnusson