Vampire Hunters og The Unborn spørgsmål...
Fra : Rune Vestergaard

Dato : 25-03-04 20:05

Hej

Har lige bestilt The Unborn (DTS) - nogen der ved om det er en film i samme
genre som Dark Water, The Eye og The Ring?? Er den god?

Tsui Harks Vampire Hunters - er den noget værd? og er den uncut i amerikansk
reg 1?

Rune

Fra : Lars Funck

Dato : 25-03-04 22:27

"Rune Vestergaard" <runwest@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tsui Harks Vampire Hunters - er den noget værd? og er den uncut i
amerikansk
> reg 1?

Se den før du køber den. Hvis jeg havde gjort det, så havde jeg næppe købt
den

MVH

Lars

Fra : Morten DH

Dato : 26-03-04 10:18

"Lars Funck" <lars@svirfneblin.funck.dk> skrev i en meddelelse
> Se den før du køber den. Hvis jeg havde gjort det, så havde jeg næppe købt
> den

Det giver jeg Lars 100% ret i - heldigvis lejede jeg den først... Block
Buster har den i øvrigt...

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 26-03-04 14:56

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> "Lars Funck" <lars@svirfneblin.funck.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det giver jeg Lars 100% ret i - heldigvis lejede jeg den først... Block
> Buster har den i øvrigt...

Den koster langt under 100 kr, så jeg overlever nok at have den stående i
min samling

Rune