NU SKER DET I KØBENHAVN - OPSTART AF BAND
Fra : Malene Udby

Dato : 25-03-04 18:48

29-årig akustisk guitarist søger folk til opstart ef band.
I første omgang skal vi have støbt bunden med BAS, KEYBOARD & EL-GUITAR,
men ALLE INSTRUMENTER ER VELKOMNE.
Det er ikke tanken at vi skal spille covers, men lave vores egen musik,
uden at låse os fast i en bestemt genre.
Ideen er at skabe et forum hvor vi kan udvikle os som musikere og mennesker;
hvor der er plads til at eksperimentere med stilarter, lyd, tekst, ja alt.
Jeg har selv lidt materiale men langtfra nok, så der er også plads til dine
sange.
Fremtidige mål: at komme ud at spille, lave en demo, få en pladekontrakt.

Fra : Peter Juhl

Dato : 25-03-04 19:01

Malene Udby wrote:

> 29-årig akustisk guitarist søger folk til opstart ef band.

The Deja-Vu's?

/Peter

Fra : Kenneth

Dato : 25-03-04 19:16

"Peter Juhl" <spam.min@postkasse.com> wrote in message

> The Deja-Vu's?

det navn har jeg set før............. ; )

Fra : Peter B. Juul

Dato : 25-03-04 23:01

"Kenneth" <kenneth.hougaard@mail.dk> writes:

> det navn har jeg set før............. ; )

Det holder for vildt til plakaten.

Parken Præsenterer
The Deja Vus
- Har du ikke hørt dem før?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Jacob Ulrich

Dato : 26-03-04 11:21

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m23c7wr3hh.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Det holder for vildt til plakaten.
>
> Parken Præsenterer
> The Deja Vus
> - Har du ikke hørt dem før?

Det er vel nærmere:

Har du ikke set dem før. Voir - At se.

Måske skulle navnet være The Deja-Ecoutez...

---Jacob---

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-03-04 12:48

"Jacob Ulrich" <oxygen@oncable.dk> writes:

> Har du ikke set dem før. Voir - At se.
>
> Måske skulle navnet være The Deja-Ecoutez...

Oui, Oui, je sais.

Men det lyder jo ikke lige så godt.
--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et