Traci Lords og Sharon Stone i Roseanne
Fra : Thomas

Dato : 25-03-04 15:14

For eventuelle fans af de to ovennævnte lækre, blonde filmstjerner, så
vil jeg gøre opmærksom på, at de to i den nærmeste fremtid kan opleves
i episoder af serien Roseanne på TV2.

Traci Lords er med i episode 164 og 165, som sendes i næste uge.

Sharon Stone er med i episode 169, som først sendes efter påske.

Her er et link til epguides.com, hvor episoderne kort er beskrevet:

http://www.tvtome.com/Roseanne/guide.html

VH

Thomas

Fra : Martin Møller

Dato : 25-03-04 16:16

Kører den serie stadigvæk?

Martin
Thomas wrote:
> [...]
>
> Sharon Stone er med i episode 169, som først sendes efter påske.
>
> Her er et link til epguides.com, hvor episoderne kort er beskrevet:

Kører den serie stadigvæk?

Martin

Fra : Devast8or

Dato : 25-03-04 17:25

Martin Møller wrote:
> Kører den serie stadigvæk?
>
> Martin

> Kører den serie stadigvæk?
>
> Martin

Nej, den kører igen (eller igen igen.... :)

Devast8or

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 26-03-04 01:45

Ang. Traci Lords...har hun overhovedet et skuespillertalent? Ikke for at
rakke ned, det er et seriøst spørgsmål. Har kun set hende i Blade hvor jeg
syntes hun spillede aldeles rædselsfuldt.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 26-03-04 10:45

On 2004-03-26, C. H. Engelbrecht <chrisengeldk@dkik.dk> wrote:
> Ang. Traci Lords...har hun overhovedet et skuespillertalent? Ikke for at
> rakke ned, det er et seriøst spørgsmål. Har kun set hende i Blade hvor jeg
> syntes hun spillede aldeles rædselsfuldt.

Hun har da været med i klassikere som "Open Up Traci", "Swedish Erotica 60",
"Pony Girl 1+2" og "Hot Cum Orgy". Hvordan kan du tillade dig at stille
spørgsmålstegn ved hendes talenter, når det drejer sig om at skaffe
roller i film?

(Fandt filmtitlerne på IMDb - ser ud til at hun lavede det første porno da
hun var 16(!!!) år)

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : Silent Bob

Dato : 26-03-04 10:52

On 26 Mar 2004 09:44:56 GMT, Anders Vind Ebbesen <usenet@ebbesen.org>
wrote:

>(Fandt filmtitlerne på IMDb - ser ud til at hun lavede det første porno da
>hun var 16(!!!) år)

Det er velkendt Traci Lord paratviden
Mener også at producenten fik problemer med FBI

--
Folk der skal kommentere hvad der står i signaturen har ikke noget liv

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 26-03-04 21:21

Anders Vind Ebbesen <usenet@ebbesen.org> wrote:

> (Fandt filmtitlerne på IMDb - ser ud til at hun lavede det første porno da
> hun var 16(!!!) år)

Hvad hedder den film ?

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 26-03-04 21:43

On 2004-03-26, Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> wrote:

> Hvad hedder den film ?

I følge IMDb var hun med i følgende film i 1984 (hun er født i 1968):

Bad Girls III (1984) (V)
Breaking It (1984) (V) .... Jodie Brown
.... aka Fresh Girls Wanted (1984) (V) (UK)
.... aka Like a Virgin (1984) (V) (Europe: English title: DVD title)
Kinky Business (1984) (as Tracy Lords) .... Tracy
Lust in the Fast Lane (1984) (V) (as Tracy Lords) .... Jackie
Miss Passion (1984) (V)
Night of Loving Dangerously, The (1984) (V) (as Tracy Lords)
Open Up Traci (1984) .... Traci
Sex Goddess, The (1984) (V) .... Marilyn West
Sexy Shorts (1984) (V) (uncredited) .... Miss Georgia (segment "Gimme Gimme Good
Lovin'")
.... aka Red Hot Rock (1984) (V) (USA)
Talk Dirty to Me, Part III (1984) .... Mermaid
Those Young Girls (1984) (V) (as Tracy Lords) .... Traci
What Gets Me Hot! (1984) (V) (as Tracy Lords) .... Lannie

Skræmmende.

--
Anders Vind Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 26-03-04 21:48

On 26 Mar 2004 20:43:05 GMT, Anders Vind Ebbesen <usenet@ebbesen.org>
wrote:

> [...]
>Those Young Girls (1984) (V) (as Tracy Lords) .... Traci
>What Gets Me Hot! (1984) (V) (as Tracy Lords) .... Lannie

Tja tjo.

I Danmark og andre europæiske lande har det da været meget normal at
16årige har medvirket i pornofilm.

Men ja, i amerikansk sammenhæng er der da tale om lovbrud.

Fra : @

Dato : 26-03-04 23:42

"Jakob" <dftin@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja tjo.
>
> I Danmark og andre europæiske lande har det da været meget normal at
> 16årige har medvirket i pornofilm.

Hvis man ifølge loven er gammel nok til at dyrke sex, så er man vel også
gammel nok til at være med i en pornofilm?
Ellers burde man vel egentlig sætte den sexuelle lavalder op til 18 år?

Fra : Jensen

Dato : 26-03-04 23:43

On Fri, 26 Mar 2004 23:41:59 +0100, <@> wrote:

>Hvis man ifølge loven er gammel nok til at dyrke sex, så er man vel også
>gammel nok til at være med i en pornofilm?
>Ellers burde man vel egentlig sætte den sexuelle lavalder op til 18 år?

Eller sætte myndighedsalderen ned til 15-16.
Det er en interessant diskussion, men et eller andet sted virker det
mest fornuftigt at der findes een alder for at kunne komme i fængsel=
tage ansvar for sine handlinger, som er den samme alder hvor man får
visse rettigheder.
Altså at rettigheder og konsekvenser følges ad. Om det så er 18 eller
15-16 der skal være den alder hvor man myndiggøres ved jeg ikke, men
det burde være konsekvent.

Fra : Silent Bob

Dato : 27-03-04 00:38

> [...]

>gammel nok til at være med i en pornofilm?
>Ellers burde man vel egentlig sætte den sexuelle lavalder op til 18 år?

Det kommer jo så også an på hvilken stat du befinder dig i. Den
sexuelle lavalder i USA svinger mellem 14-18 år.
http://www.ageofconsent.com/ageofconsent.htm. Hvis filmen er optaget i
en stat hvor den sexuelle lavaler er 18 så er det jo extra meget grise
fy

--
Folk der skal kommentere hvad der står i signaturen har ikke noget liv

Fra : Kasper Bang

Dato : 26-03-04 13:41

"C. H. Engelbrecht" <chrisengeldk@dkik.dk> wrote:
> Ang. Traci Lords...har hun overhovedet et skuespillertalent? Ikke for at
> rakke ned, det er et seriøst spørgsmål. Har kun set hende i Blade hvor jeg
> syntes hun spillede aldeles rædselsfuldt.

Er der nogen, der har påstået, at hun har talent? Den eventuelle
interesse for hende ligger vel i, at hun er fhv. pornoskuespillerinde.

MVH/Kasper Bang

Fra : Muldeberg

Dato : 26-03-04 14:20

johnnyhefty@hotmail.com (Kasper Bang) wrote in

> Er der nogen, der har påstået, at hun har talent? Den eventuelle
> interesse for hende ligger vel i, at hun er fhv. pornoskuespillerinde.
>
> MVH/Kasper Bang

Man kan sige at hun her lige så lidt talent som en vis Sussi La Cour
--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Hans Huttel

Dato : 01-04-04 12:46

Kasper Bang wrote:

>Er der nogen, der har påstået, at hun har talent? Den eventuelle
>interesse for hende ligger vel i, at hun er fhv. pornoskuespillerinde.

Jeg har ikke set den pågældende film, men en hurtig søgning på
http://www.rottentomatoes.com afslører tilsyneladende at hendes
skuespillerpræstation er et af lyspunkterne i bl.a. filmen "Chump
Change" fra 2000.

--
Hans Hüttel | email: hans@cs.auc.dk
BRICS, Dept. of Computer Science | WWW: http://www.cs.auc.dk/~hans/

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 26-03-04 14:17

C. H. Engelbrecht wrote:

> Ang. Traci Lords...har hun overhovedet et skuespillertalent? Ikke for at
> rakke ned, det er et seriøst spørgsmål. Har kun set hende i Blade hvor jeg
> syntes hun spillede aldeles rædselsfuldt.

Hun er også med i et par John Waters film, hvor hun passer udemærket ind.

ps. Note to self. Få nu købt Cry Baby.

Fra : PerX ...

Dato : 26-03-04 22:41

In article <a6b0eee6.0403250613.42ad1549@posting.google.com>, th63
@ofir.dk says...
> Traci Lords er med i episode 164 og 165, som sendes i næste uge.

Heh, når jeg hører "Traci Lords" tænker jeg på en helt anden film (for
500 point, hvilken? ;)

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-04 08:04

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <a6b0eee6.0403250613.42ad1549@posting.google.com>, th63
> @ofir.dk says...
> >

> Heh, når jeg hører "Traci Lords" tænker jeg på en helt anden film (for
> 500 point, hvilken? ;)

Blade?

Lars B

Fra : PerX ...

Dato : 28-03-04 01:44

In article <40652720$0$5947$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, "Lars
Jensen" <lars [snabela] zulfo [punktum] dk> says...

Heh, det svar er 1 point værd *G*

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 29-03-04 09:27

PerX ... wrote:

> In article <a6b0eee6.0403250613.42ad1549@posting.google.com>, th63
> @ofir.dk says...

> Heh, når jeg hører "Traci Lords" tænker jeg på en helt anden film (for
> 500 point, hvilken? ;)

Philidelfia Story eller High Socity

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 29-03-04 13:06

Magnus Dreyer wrote:

> Philidelfia Story eller High Socity

Nu har jeg jo åbenbart problemer med at stave. Men i The Philadelphia
Story fra 1940 http://imdb.com/title/tt0032904/
Spiller Katherine Hepburn Tracy Samantha Lord.

En rolle der blev spillet af Grace Kelly i musical genindspilningen High
Society fra 1956 http://imdb.com/title/tt0049314/

mvh Magnus

Fra : PerX ...

Dato : 29-03-04 20:43

In article <c493fs$lt5$1@munin.diku.dk>, dinsdale@diku.dk says...

> En rolle der blev spillet af Grace Kelly i musical genindspilningen High
> Society fra 1956 http://imdb.com/title/tt0049314/

jeg har altid haft noget med kvinder af is *G*

Fra : PerX ...

Dato : 29-03-04 20:43

In article <c48mks$gbj$1@munin.diku.dk>, dinsdale@diku.dk says...

> Philidelfia Story eller High Socity

Ah, snyd at dobbelt gardere sig. Men jeg tænkte på High Society (munter
lille sag :)

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 30-03-04 10:03

PerX ... wrote:
> In article <c48mks$gbj$1@munin.diku.dk>, dinsdale@diku.dk says...

> Ah, snyd at dobbelt gardere sig. Men jeg tænkte på High Society (munter
> lille sag :)

OK, hvordan kunne jeg vide, hvilken af de to indspilning af samme
historie du tænkte på? :)

Jeg ved ikke selv hvilken en af de to film, jeg selv er gladest for. De
har begge to sine fordele. Og vi har her i bevis, for at Hollywood
genindspilninger ikke altid er ringe.

mvh Magnus

Fra : PerX ...

Dato : 30-03-04 17:57

In article <c4bd37$1jj6$1@munin.diku.dk>, dinsdale@diku.dk says...

> OK, hvordan kunne jeg vide, hvilken af de to indspilning af samme
> historie du tænkte på? :)

Dvs dit tankelæser kursus var ikke rigtig pengene værd? :)

> Jeg ved ikke selv hvilken en af de to film, jeg selv er gladest for. De
> har begge to sine fordele. Og vi har her i bevis, for at Hollywood
> genindspilninger ikke altid er ringe.

Så det er med stor spænding vi ser frem til genindspilning af Den
LysseRøde Panter! *G*

Fra : Madsen

Dato : 29-03-04 10:06

On Fri, 26 Mar 2004 22:40:41 +0100, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Heh, når jeg hører "Traci Lords" tænker jeg på en helt anden film (for
>500 point, hvilken? ;)

King's "Tommyknockers" hvor hun udrydder folk med
sin giftigtgrønne laser-læbestift.

mvh Madsen