dtext.news.tele.dk?
Fra : Hans Paulin

Dato : 25-03-04 14:34

....jeg troede egentlig at dtext.news.tele.dk var en ren tekst-server -
men der er op til flere binære grupper i...

....har TDC en ren tekst-server?
Hans

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-03-04 15:05

Hans Paulin, du skrev:

> ...jeg troede egentlig at dtext.news.tele.dk var en ren tekst-server -
> men der er op til flere binære grupper i...

Hvilke.

> ...har TDC en ren tekst-server?

Ja, dtext.news.tele.dk

--
Henrik

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-03-04 15:29

Henrik K Hansen skrev:

> Hvilke.

....hvis du åbner "Abbonementer på nyhedsgrupper" vil du finde en 20 - 30
stykker, fx. dk.binaer.motor...
Hans

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-03-04 16:08

Hans Paulin, du skrev:

> ...hvis du åbner "Abbonementer på nyhedsgrupper" vil du finde en 20 - 30
> stykker, fx. dk.binaer.motor...

Ikke her, ikke engang TDC egen binar gruppe er på serveren.

--
Henrik

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-03-04 16:36

Henrik K Hansen skrev:

> Ikke her, ikke engang TDC egen binar gruppe er på serveren.

....anyone?
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-03-04 16:41

Henrik K Hansen skrev:

> Ikke her, ikke engang TDC egen binar gruppe er på serveren.

....prøvede lige for sjov at hente et billede fra 'binaer.motor - dét
fungerede vældig fint!
Hans

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-03-04 17:04

Hans Paulin, du skrev:

> ...prøvede lige for sjov at hente et billede fra 'binaer.motor - dét
> fungerede vældig fint!

Det billede du hentede, prøv at trykke på CTRL F3 og post den linie
der starter med Xref:

--
Henrik

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-03-04 17:15

Henrik K Hansen skrev:

> Det billede du hentede, prøv at trykke på CTRL F3 og post den linie
> der starter med Xref:

Hans

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-03-04 17:24

Hans Paulin, du skrev:

Det er den almindelige newsserver, dtext serverens Xref linie
starter med dtext

--
Henrik

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-03-04 18:07

Henrik K Hansen skrev:

> Det er den almindelige newsserver, dtext serverens Xref linie
> starter med dtext

....my bad, havde blandet dem sammen... ;-(

....hvordan er du tilfreds med dtext; er den somme tider nede / belastet?

....har CyberCity, hvor time-out er en daglig forteelse...

....bager på TDC...
Hans

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 25-03-04 18:17

Hans Paulin, du skrev:

> ...hvordan er du tilfreds med dtext; er den somme tider nede / belastet?

Den er meget meget sjældent nede/belastet, her er min statistik.

[Statistic]
Connections.ok=102598
Connections.failed=939

--
Henrik

Fra : Hans Paulin

Dato : 25-03-04 19:04

Henrik K Hansen skrev:

> Den er meget meget sjældent nede/belastet,

....lyder godt!

> her er min statistik.
>
> [Statistic]
> Connections.ok=102598