Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Køb af nyt grafikkort
Fra : GHOST dk

Dato : 25-03-04 13:28

-- Hej i gruppen jeg har et Palit Daytona NVidia GeForce4 Ti 4200 /
AGP 8x / 128 MB / DDR SDRAM / 2048 x 1536 jeg overvejer at købe mig et
nyt grafikkort der er bedre end det jeg har,har i et godt forslag hvad
jeg skal vælge.
MVH GHOST

Fra : saitek

Dato : 25-03-04 22:22

GHOST dk (slet 64HLP) wrote:
> [...]
> AGP 8x / 128 MB / DDR SDRAM / 2048 x 1536 jeg overvejer at købe mig et
> nyt grafikkort der er bedre end det jeg har,har i et godt forslag hvad

hvad må det koste?

Fra : GHOST DK

Dato : 26-03-04 08:08

hej saitek det skal bare være bedre ind det jeg har,men omkring

--
MVH GHOST

Fra : Lasse

Dato : 26-03-04 19:39

"GHOST dk (slet 64HLP)" <ghost-the-man@64HLPpc.dk> wrote in message
> [...]
> AGP 8x / 128 MB / DDR SDRAM / 2048 x 1536 jeg overvejer at købe mig et
> nyt grafikkort der er bedre end det jeg har,har i et godt forslag hvad

Hvad skal det bruges til?

Evt. GeForceFX 5900XT eller Radeon 9600XT.

Hvis du vil ofre et par hundrede mere, kan du få et 9800 PRO.

Lasse

Fra : GHOST DK

Dato : 27-03-04 10:26

Lasse <lasn@SLETmail.dk> skrev:

> [...]
>ext.news.tele.dk...
>>

>Hvad skal det bruges til?
>
>Evt. GeForceFX 5900XT eller Radeon 9600XT.

--Hej,Lasse jeg skal bruge det til at spille Medal Of Honor,Call
of Duty og CS,men hvad mærke skal man vælge inde for grafikkort,
Asus,Sapphire,Aopen,men der er en stor prisforsel på dem men de
hedder det samme.
MVH GHOST

Fra : Lasse

Dato : 27-03-04 14:13

"GHOST DK (slet W9K3U)" <ghost-the-man@W9K3Upc.dk> wrote in message

> [...]
> of Duty og CS,men hvad mærke skal man vælge inde for grafikkort,
> Asus,Sapphire,Aopen,men der er en stor prisforsel på dem men de

Hvis du er ligeglad med at få en stor kasse med en masse CDer etc. så er
mærket underordet.

Og til de spil, er de kort jeg nævnte udmærkede!

Du kan søge på google efter nogen reviews.

Lasse