Skipperlapskovs på stor dåse i Odense?
Fra : Thomas

Dato : 24-03-04 20:16

Hej NG

Nu ved jeg ikke om dette er den rigtige gruppe, der er ikke meget kultur
over mit spørgsmål

Nogen der ved hvorhenne i Odense at man kan købe en stor dåse
Skipperlapskovs, fx Jaka ? Bilka har 2,5 kg's Jaka dåse med forloren
skildpadde, men det hjælper mig ikke meget.

Mvh

Thomas

Fra : Ralph

Dato : 24-03-04 22:08

"Thomas" <bambanosREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvorhenne i Odense at man kan købe en stor dåse
> Skipperlapskovs, fx Jaka ? Bilka har 2,5 kg's Jaka dåse med forloren
> skildpadde, men det hjælper mig ikke meget.

Undskyld, men HVAD er forskellen? Ok det ene er hvid sovs, det andet brun,
men prøv om du kan smage forskel

--
venligst
Ralph

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-03-04 22:08

Ralph wrote:

> Undskyld, men HVAD er forskellen? Ok det ene er hvid sovs, det andet brun,
> men prøv om du kan smage forskel

Du ved ikke hvad du taler om.

/David

Fra : Ralph

Dato : 24-03-04 22:19

> Du ved ikke hvad du taler om.

Ok, måske lidt for overlegen, undskyld, men nu har jeg da fundet en slags
svar:

gå ind på www.prima-online.dk

søg på skipperlabskovs og køb det antal dåser du behøver, du behøver ikke
engang forlade din bopæl, at du så skal åbne 2-3 dåser for at få den ønskede
mængde kan vel komme ud på eet. De har tre forskellige slags.

At jeg så ikke ved hvad jeg snakker om, er måske meget korrekt, men derfor
hjalp jeg jo alligevel........

--
venligst
Ralph

Fra : Inger Pedersen

Dato : 24-03-04 22:11

> Undskyld, men HVAD er forskellen? Ok det ene er hvid sovs, det andet brun,
> men prøv om du kan smage forskel

Ja, jeg kan heller ikke hjælpe dig - men hvad er egentlig grunden til, at du
vil ha' skipperlabskovs på dåse, Thomas? Det er da noget af det nemmeste at
lave selv

Hilsen Inger

Fra : Mark Beaumont

Dato : 25-03-04 01:40

Thomas wrote:
> Nogen der ved hvorhenne i Odense at man kan købe en stor dåse
> Skipperlapskovs, fx Jaka ? Bilka har 2,5 kg's Jaka dåse med forloren
> skildpadde, men det hjælper mig ikke meget.

Catring Grossisten har skipperlabskovs fra Fåborg i 2,7 kg dåse.

De har et S-lager, hvor du kan handle.
Det er selvfølgelig ikke beregnet til private, men de bruger ikke
indkøbskort og de spørger sjældent efter kundenr. Hvis de
alligevel spørger dig, fordi du virker ny, skal du bare sige at du
plejer at få det på "diverse".
Du går ind ved skiltet "S-lager", og finder nok ud af, at den varer
du skal bruger ikke ligger fremme. Så går du bare hen til kassen,
og siger hvad du skal have, så finder de det til dig. Du kan se det
meste af deres sortiment, samt deres adresse på.
http://www.cgo.dk

Vh Mark