Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ricoh Caplio G4 Wide
Fra : Line

Dato : 24-03-04 19:27

Hej alle,

Jeg så følgende anmeldelse af Ricoh Caplio G4 Wide:

http://www.digit.no/tester/evaluering.epl?id=30206&cat=754

Det lyder rigtig godt, er der nogen som kender kameraet... eller evt. andre
anmeldelser?

Jeg var ellers ved og købe Canon A70, men det tiltaler mig meget at Ricoh'en
er så hurtig til og fokusere!

Hilsner
Line

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 24-03-04 22:10

"Line" <fjernmikkelsen_line@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.digit.no/tester/evaluering.epl?id=30206&cat=754
>
> Det lyder rigtig godt, er der nogen som kender kameraet... eller evt.

Jeg blev også varm på det da jeg så den samme anmeldelse. Jeg har dog ikke
kunnet finde mere om det, undtagen at man kan købe det i Tyskland for 200
Euro ca 1500 kr plus forsendelse. Jeg har ikke kunnet finde andre kameraer
til en rimelig pris der har en zoom der kan gå ned til 28 mm.
Jeg synes du skal købe det og fortælle mig om det er godt

Hilsen, Steen.

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 24-03-04 22:45

"Line" <fjernmikkelsen_line@hotmail.com> wrote in

> Jeg så følgende anmeldelse af Ricoh Caplio G4 Wide:
>
> http://www.digit.no/tester/evaluering.epl?id=30206&cat=754
>
> Det lyder rigtig godt, er der nogen som kender kameraet... eller evt.
> andre anmeldelser?

Det er blevet erstattet af en ny model - Caplio RX

http://www.dpreview.com/news/0403/04030601ricohcapliorx.asp

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 25-03-04 15:13

"Kenneth Darling Soerensen" <dont@sp.am> skrev i en meddelelse > Det er
blevet erstattet af en ny model - Caplio RX

> http://www.dpreview.com/news/0403/04030601ricohcapliorx.asp

Men hvis man er hurtig kan det stadig fåes i Tyskland, og der er et par ting
der ser bedre ud i de tekniske data på den gamle model.

Hilsen, Steen.