Gæstebog
Fra : NS-Genie©

Dato : 24-03-04 17:47

Hej NG

Jeg mangler en gæstebog på min side og jeg kan lynhurtigt lave en i fp, men
den virke ikke på min server, da min udbyder ikke holder hvad de lover
omkring FPE, er der ikke en der har en html-kode eller ligende til en
gæstebog??? eller på anden måde kan hjælpe???

-Thomas
www.ns-genie.dk

Fra : MegaStone

Dato : 24-03-04 17:58

Jo: http://two.guestbook.de/

hvad de lover omkring FPE

Efter 2 måneder hos B-one har jeg skrottet dem (har ellers betalt for 12
måneder). De kunne heller ikke få FPE til at virke.
Jeg havde 50-100 gamle FP-gæstebogsindlæg, som jeg gerne ville beholde.
I går skiftede jeg til Danhost.dk. Deres FPE virker:
http://www.john-doe.dk/web/gaestebog.htm

Hygge fra Steen.

Fra : Kasper Larsen

Dato : 24-03-04 20:35

"MegaStone" <mail@REMOVEmegastone.dk> skrev i en meddelelse
> en der har en html-kode eller ligende til en
>
> Jo: http://two.guestbook.de/

Tak for linket, jeg er også kunde hos B-one, så denne løsning er perfekt
indtil jeg finder en permanent løsning

Kasper
www.sedenstrandby.dk

Fra : NS-Genie©

Dato : 26-03-04 18:41

"MegaStone" <mail@REMOVEmegastone.dk> skrev i en meddelelse
> en der har en html-kode eller ligende til en
>
> Jo: http://two.guestbook.de/

Ok, så kender jeg også www.zip.dk men jeg havde nu mere sådan "min egen"
gæstebog i tankerne, forstået på den måde at jeg gerne vil ha en der ligger
på min side og med min sides layout o.s.v.
Kan det ikke lade sig gøre???

-Thomas