spider-man fransk box
Fra : jabba the hut

Dato : 23-03-04 20:16

er der nogen der ved hvor man kan købe denne box
http://www.allocine.fr/dvd/spiderman/
på en engelsk side da jeg kan minus fransk desværre.

på forhånd tak

hilsen jabba

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 23-03-04 22:56

Således skrev jabba the hut <bubbafet1@YJGX0msn.com> (slet YJGX0) i
dk.kultur.film 23 Mar 2004 19:16:20 GMT:

>er der nogen der ved hvor man kan købe denne box
>http://www.allocine.fr/dvd/spiderman/
>på en engelsk side da jeg kan minus fransk desværre.

Det lader til at indholdet er magen til den Limited Edition man f.eks.
kan købe på amazon.com i reg1, men træboksen lader til at at være en
fransk ting, Google giver i hvert fald kun franske sider med den boks.

Knud
--
0.666 = number of the millibeast

Fra : Ole Kofoed

Dato : 24-03-04 01:19

"jabba the hut (slet YJGX0)" <bubbafet1@YJGX0msn.com> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor man kan købe denne box
> http://www.allocine.fr/dvd/spiderman/
> på en engelsk side da jeg kan minus fransk desværre.

Måske dette kan hjælpe dig med at bestille den fra Frankrig:

http://www.danskhjemmebioforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=1369&start=148

Mvh.

Ole

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-03-04 13:31

> er der nogen der ved hvor man kan købe denne box
> http://www.allocine.fr/dvd/spiderman/
> på en engelsk side da jeg kan minus fransk desværre.

Jeg skulle på et tidspunkt købe en speciel fransk udgave af en film. Jeg kan
absolut intet fransk, men ved hjælp af Altavistas Babelfish gik det fint med
at bestille via www.alapage.com som er en pænt stor fransk onlineshop.

mvh
Kim Jensen