Er det kort rimeligt godt
Fra : farmand

Dato : 23-03-04 19:26

Hej Gruppe
Jeg håber jeg kan få hjælp her. Jer har samlet en pc og har bestilt et
Xpertvision grafikkort med. Det er et R9200se 128mb. Det skal bruges til
alm. word og excel + 2d javespil, men er det stabilt og godt? På forhånd
tak.

Mvh Morits

Fra : Morten

Dato : 23-03-04 21:01

"farmand" <moritsnoelgaard@tele2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Xpertvision grafikkort med. Det er et R9200se 128mb. Det skal bruges til
> alm. word og excel + 2d javespil, men er det stabilt og godt? På forhånd

Jeg har et Asus Radeon 9200SE/128, som kører helt fint og overordentligt
stabilt. Ikke et hardcore gamerkort, men ok til mit brug..

Morten

Fra : farmand

Dato : 24-03-04 11:21

Jeg var også ved at bestille Asus' r9200se men det var i restordre så det
blev Xpertvision istedet som jeg ikke før har hørt om men jeg håber det er
godt nok til mit behov så længe det ikke går i ged. Tak for hjælpen.

Mvh Morits