Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor køber I toner til Canon fotoprintere
Fra : Claus Stensgaard

Dato : 23-03-04 17:59

Jeg så et link til billige tonere men kan ikke finde det igen.

Er der en der kan oplyse mig hvor man kan bestille over nettet.

Claus

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 23-03-04 18:32

"Claus Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg så et link til billige tonere men kan ikke finde det igen.
>
> Er der en der kan oplyse mig hvor man kan bestille over nettet.
>
> Claus

Hvis du mener blækpatroner, så handler jeg her og er godt tilfreds.
www.printmore.dk
Mvh Jens

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 23-03-04 19:04

Det var den

Tak for det

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 23-03-04 19:25

> [...]
>
> "Claus Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis du mener blækpatroner, så handler jeg her og er godt tilfreds.

Hej

Man kan ikke se hvad det er for en suppe de kommer i patronerne.
Ud over at du et "godt tilfreds", er der så nogen forskel på deres og Canons
org. blæk, og hvad papir kører det perfekt med ?

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : Simon Nielsen

Dato : 24-03-04 09:44

> [...]
Canons
> org. blæk, og hvad papir kører det perfekt med ?

der er altid en forskel på originalt og billigt blæk, men den er utroligt
lille og hvis ikke man er kræsen kan man sagtens klare sig med denne billige
blæktype. Hvad angår fotopapir så køb noget universalt, eks. Verbatim
fotopapir.

Mvh
Simon

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-03-04 10:53

www.analogfoto.dk / L Langgaard skrev i et indlæg på usenet:
> Man kan ikke se hvad det er for en suppe de kommer i patronerne.
> Ud over at du et "godt tilfreds", er der så nogen forskel på deres og
> Canons org. blæk, og hvad papir kører det perfekt med ?

Hvilken blæk, der er bedst afhænger nok ikke så meget af printeren - men
mere af papiret ?

Hvis man bruger Canonpapir, så er Canons eget blæk formentlig tilbasset,
så det er "bedst" ?

Jeg bruger pt mest Verbatim-papir med kopiblæk - og det bliver rigtig
godt.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 24-03-04 15:01

> [...]
> Køb og salg af brugt fotoudstyr: www.analogfoto.dk
> Jeg samler på kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Det papir jeg bruger hvor det er bedst er Kodak og Avery, på
Verbatim bliver det noget mat i det, men det tror jeg nu mest er
parpirets skyld.
Med mine øjne har jeg ikke kunnet se forskel på de originale
patroner og de uorginale.

Mvh Jens