riffel til salg.
Fra : F.T

Dato : 22-03-04 17:49

Jeg påtænker at købe en anden riffel, så min er til salg.
Det er en top renoveret Carl Gustav 6.5 x 55 den er 8 år gammel.
Jeg har poleret skæftet op så det står rigtig flot.
Kikkerten er Dan/arms 3-9 x 32 med WA baser.
Der er monteret sidsesikring, samt variabel aftræk.
Riffelen fremstår som ny.
Den har skudt cirka 600- 700 skyd.
pris 2700,- kr.
Mv. Freddy

Fra : Peder Porse

Dato : 22-03-04 21:05

Har du en skive med 5 skud på... jeg mener hvad er egenspredningen?
pp

--
Peder Porse
Boesvej2, Svejstrup Enge